ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
"מנסור הבוס"

נתניהו בסיעת הליכוד: "פי 6 מעדיפים אותי על בנט"

ראש האופוזיציה נתניהו דיבר בפתח סיעת הליכוד והתייחס לגינוי הרפה שיצא מסיעת רע"מ לפיגוע הרצחני אמש: "דורש מרע"מ לגנות באופן מפורש. דורש מבנט לדרוש זאת מהם. הרי הם השותפים הבכירים שלו - מנסור הבוס" | על האיום האיראני: "הם מקרבים אלינו את העננה הקודרת הזו שמעיבה על ביטחונה ועל עצם קיומה של מדינת ישראל"

נתניהו בסיעת הליכוד: "פי 6 מעדיפים אותי על בנט"
נתניהו בישיבת סיעת הליכוד צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

בפתח ישיבת סיעת הליכוד התייחס יו"ר האופוזיציה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו, לפיגוע הקשה שאירע אתמול בעיר העתיקה בו נהרג דניאל קיי בי"ד על ידי מחבל חמאס. "כולנו מחבקים את המשפחה בשעתה הקשה והנוראה", אמר נתניהו וציין כי "חמאס חייב לשלם מחיר כבד על הפיגוע המתועב הזה בלב ירושלים".

"מול הטרור יש להפגין יד קשה וחזקה", אמר יו"ר הליכוד והוסיף כי "לצערי אנחנו לא רואים את היד הקשה הזו נגד הטרור, כפי שאנו לא רואים אותה במאבק נגד איראן".

נתניהו התייחס לפרסום בניו יורק טיימס בו בכירים אמריקאים מתחו ביקורת על פעולות ישראל נגד הגרעין האיראני, והאשים: "אין להם אגרוף מחץ מדיני והסברתי שהובלנו בכל מקום ומעל כל במה. במישור המבצעי, בנט ולפיד ממשיכים לקיים את ההתחייבות ההזויה של לפיד לארה"ב למדיניות 'אין הפתעות'. המדיניות הזו כובלת את ידיה של ישראל. הרי אנו רואים שהאמריקאים מתנגדים לפעולות הללו ואז אין מבצעים".

"בכל יום שבנט ולפיד ממשיכים במדיניות הרופסת הזו נגד איראן", הזהיר נתניהו, "הם מקרבים אלינו את העננה הקודרת הזו שמעיבה על ביטחונה ועל עצם עתידה וקיומה של מדינת ישראל".

הגינוי של רע"מ

ראש האופוזיציה התייחס לגינוי הרפה לפיגוע שיצא מסיעת רע"מ: "אתמול ראינו את הפיגוע הרצחני בירושלים ואני ציפיתי מכל חברי הקואליציה לגנות את הטרור בקול רם, ברור וצלול. בלי תרגילים, בלי טשטושים ובלי התחמקויות. אבל רע״מ, התנועה של האחים המוסלמים, הוציאה איזו הודעה רפה, רק בעברית כמובן, שמגנה 'אלימות מכל צד'. אנחנו כבר מכירים את האמירות האלה שלא אומרות כלום.

נתניהו אמר כי הוא "דורש מרע"מ לגנות באופן מפורש, בעברית ובערבית, את פיגוע הרצח בירושלים". והוסיף כי הוא "דורש מבנט לדרוש זאת מהם. הרי הם השותפים הבכירים שלו - מנסור הבוס". לדברי נתניהו, "בנט לא מסוגל לעשות זאת מפני שהוא השליט את תנועת האחים המוסלמים על אזרחי ישראל הערבים, שרובם לא מעוניינים להיות נשלטים על ידי האיסלאם הקיצוני. רובם רוצים להיות חלק מהחברה הישראלית המתקדמת של המאה ה-21 ולא איזה חלק של ח׳ליפות מימי הביניים".

חוקי נתניהו

נתניהו התייחס לחוק הגבלת כהונה, אותו הוא רואה כקדימון לחוק שיאסור על נאשם בפלילים להרכיב ממשלה: "הציבור רואה את החולשה של הממשלה הזו. לכן הוא לא רוצה את הממשלה הזאת. אז מה הם עושים? הם מעבירים חוקים נגד מי שהציבור כן רוצה בו. הם עושים זאת בתהליך דו-שלבי. קודם מגבילים את כהונת הממשלה, דבר שלא קיים בשום דמוקרטיה פרלמנטרית בעולם. זה שלב א׳. בשלב ב׳ הם יביאו עוד חוק איראני שימנעו פרסונלית ממועמד שהציבור רוצה אותו מלכהן כראש ממשלה".

נתניהו התייחס לסקר שפורסם אמש, שלדבריו משקף סקרים דומים רבים. "54% מעדיף אותי בראשות הממשלה. פי 6 מבנט, יותר מפי 2 מלפיד וכמעט פי 10 מגדעון סער, שר המשפטים שהמפלגה שלו לא עוברת בעקביות את אחוז החסימה. גדעון סער רוצה למנוע מהציבור את ההחלטה שלו והבחירה שלו".

בנימין נתניהו הליכוד אליהו דוד קיי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד