י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"שרלטנים, שקרנים וצבועים"

הד"ר מאיר פרייס במתקפה על מפיצי הפייק ניוז

הד"ר מאיר פרייס, בעלה של ראש שירותי בריאות הציבור הד"ר שרון אלרעי פרייס, תוקף את מפיצי הפייק ניוז בקשר לחיסונים וטוען כי הם עצמם התחסנו ויחסנו את ילדיהם | הד"ר פרייס משתף כי הוא ורעייתו יחסנו את ילדיהם 

הד"ר מאיר פרייס במתקפה על מפיצי הפייק ניוז
חיסון לקורונה צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

לקראת הפתיחה הרשמית מחר של מבצע חיסוני הילדים, פרסם הערב (שני) בעלה של ראש שירותי בריאות הציבור, הד"ר מאיר פרייס ציוץ בטוויטר, בו תקף את מתנגדי החיסונים, וקרא להורים לצאת ולחסן את ילדיהם. 

ראשית שיתף פרייס בציוץ, "לכל המתלבטים, אני אחסן את ילדי הקטנים!". הד"ר פרייס הסביר כי הוא יחסן אותם בעיקר, "בשל העובדה שהוירוס חודר ומדביק את תאי המוח", והדגיש כי מעט מאוד וירוסים עושים את זה ולכן "הדבר אינו דומה לשפעת!".

פרייס המשיך והוסיף ברשומה בטוויטר, כי כל הוירוסים שכן חודרים לרקמת המח עלולים לגרום לנזק משמעותי שנים אחרי ההדבקה. "לא חסרות דוגמאות לכך", טען בציוץ. 

בהמשך, תקף הד"ר פרייס בחומרה את אלו שמפיצים מידע כוזב בנוגע לחיסונים וטען כי הם בעצמם מתחסנים ויחסנו את ילדיהם "אל תקשיבו לשרלטנים, לשקרנים ולצבועים, הם את הילדים שלהם יחסנו כפי שהם בעצמם התחסנו והמשיכו להפיץ את השקרים והשטויות".

לסיום כתב הד"ר מאיר פרייס בעלה של ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, הד"ר שרון אלרעי פרייס: "תשמרו על הילדים, לא כדאי לחלות, עדיף בהרבה להתחסן ולמנוע נזקים לילדים". 

 

חיסון ילדים שרון אלרעי פרייס פייק ניוז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד