כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
למה אצל החרדים לא?

צפו: כיצד הגיב מגל כשכספית הזועם נטש את השידור?

ויכוח בן צמד השדרים בן כספית וינון מגל שוב הוביל לנטישתו של פרשן 'מעריב' בטריקת מיקרופון. מגל, שרגיל לדרמות עם כספית מדי תוכנית, הגיב בהומור • צפו

צפו: כיצד הגיב מגל כשכספית הזועם נטש את השידור?
ינון מגל בשידור צילום: צילום מסך

צמד המגישים הפופולרי ברדיו 103FM, בן כספית וינון מגל, הפכו את העימותים ביניהם לנוהג קבוע והיום (שלישי) בן כספית שוב, בפעם המי-יודע-כמה, נטש את השידור בזעם. הפעם התווכחו השניים בנוגע לפשיעה בחברה הערבית, ויכוח שהוביל לפיצוץ.

מגל לא קיבל את טענתו של העיתונאי בן כספית שסבר כי אי השוויון בין יהודים לערבים הוא הכר הנרחב לפשיעה במגזר הערבי. מגל הקשה מדוע אצל החרדים, שהם לא פחות עניים, אם לא יותר, הפשיעה אפסית. כספית הזכיר כי לאחרונה צצו כמה פרשיות במגזר החרדי. "רצח מלפני 30 שנה אתה מקשיב לעצמך? נו באמת", השיב מגל.

בהמשך אמר ינון מגל: "אני לא מקבל את המשוואה שאנחנו אשמים, את הפרוגרסיביות שהכיבוש אשם כמו שאימן עודה אמר לגבי הפיגוע שלשום, 'אני מגנה כל פגיעה באזרחים בלי אבל'. במשפט חדש אני אומר הכיבוש אשם. גאון".

בהמשך התווכחו השניים ועברו להעלבות אישיות. אך מי שלא שלט בעצביו ועזב את השידור היה כרגיל בן כספית. מגל שנשאר לבד בשידור, הפך כהרגלו את הסיפור לקומדיה והגיב באופן מקורי האופייני רק לו.

 

 

בן כספית ינון מגל רדיו 103 FM

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד