כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
מבצעים ונפלאות

רמי לוי בחגיגת מבצעים לרגל חג החנוכה

מבצעים ונפלאות ברשת 'רמי לוי' ובאתר הבית! • שפע של מוצרים עם כשרויות מהודרות ומורחבות ומגוון רחב במחלקות השונות, במחירים שתרצו לחזור שוב ושוב ולמלא את הבית בכל טוב

רמי לוי בחגיגת מבצעים לרגל חג החנוכה
רמי לוי באינטרנט צילום: יח"צ

ב'רמי לוי' חוגגים את שמונת ימי החנוכה עם המוצרים שאתם מחפשים במחירים משתלמים במגוון רחב שיצליח לבלבל אתכם :)

חנוכה- חג משפחתי ושמח. כל המשפחה מתאספת יחד בשעת ערב מוקדמת, הדלקת נרות. הילדים שסופרים בכל יום את הנר שהתווסף היום מחשבים כמה נרות ידליקו מחר. ערבי לביבות משפחתיים ולבביים שמקרבים לבבות ויוצרים הווי ואוירה. מאושרים מדמי החנוכה שקבלו מסבא וסבתא, מאבא ואמא מסתובבים הילדים. חנוכה- ימים של אור חום ואהבה ששוברים את השגרה ואת החורף הקר והגשם שבחוץ.

רשת 'רמי לוי' שמחה לחגוג אתכם ביחד שמחה לחגוג אתכם ביחד. שפע של מוצרים עם כשרויות מהודרות ומורחבות ומגוון רחב במחלקות השונות,  במחירים שתרצו לחזור שוב ושוב ולמלא את הבית בכל טוב. בחנויות הרשת ובאתר הבית של 'רמי לוי' תוכלו למצוא גם חנוכיות וערכות שמן [נוזלי ומוצק], פתילים צפים וגם נרות שעווה לחנוכיות של הילדים ועוד כל מיני הפתעות חנוכה למיניהם...

תמצאו את כל המוצרים בשביל להעשיר את הערבים המשפחתיים שאתם מתכננים לכל אחד משמונת ימי החנוכה... מוצרי חלב שונים שיעשירו את הארוחה: מעדני חלב, גבינות שמנת, גבינות מותכות, מזונות או המוציא, משאות קלים, חטיפים מלוחים וממתקים- כדי לפנק את המשפחה והאורחים.

צוות רמי לוי באון ליין פיתחה פיצ'ר מיוחד עבור הציבור החרדי. כפתור מהדרין לבחירת הכשרויות המועדפות עליכם. חפשו את כפתור המהדרין באתר הבית ותוכלו לערוך קניה בראש שקט.
ברשת 'רמי לוי' שמו מטרה לאור הביקוש הרב והנתונים מהשטח : להנגיש את אתר ה'און ליין' לציבור הנאמן השומר קלה כבחמורה. כרגע משלוחי האון ליין מתרכזים ב: ביתר, בית שמש, גוש עציון, הר נוף, גבעת שאול, בית וגן, רחביה, רמות ורמת שלמה, ברשת מתכננים להרחיב את הפעילות לריכוזים חרדיים נוספים בעתיד הקרוב ממש.

קניה מהנה ברמי לוי שיווק השקמה- סל הקניות הזול במדינה.

חנוכה שמח!!

רמי לוי חנוכה מבצעים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד