י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
ניסתה להתנגד

ביציאה מהבנק: השודד תקף את החרדית וחטף את הארנק

חרדית מבוגרת יצאה אמש מסניף בנק בפלטבוש והותקפה על ידי שודד שהשליך אותה ארצה ולמרות ניסיונותיה להתנגד - גנב את ארנקה שהכיל מעל 5000 דולר שהוציאה מהבנק. ארגון השומרים של פלטבוש ומשטרת ניו יורק, סרקו באופן אינטנסיבי את האזור בחיפוש אחר החשוד

ביציאה מהבנק: השודד תקף את החרדית וחטף את הארנק
ארגון השומרים עם המשטרה באירוע אנטישמי, אילוסטרציה צילום: באדיבות המצלם

אישה חרדית מפלטבוש, ניו יורק, הייתה קורבן לשוד שהתרחש אמש (שלישי) בסביבות השעה 6 בערב שעון מקומי. האישה, בגיל העמידה, יצאה מסניף בנק בשדרות קוני איילנד, ולפתע פנה אליה גבר ממוצא היספני, השליך אותה ארצה בכוח, תפס את הארנק שלה שהכיל 5,200 דולר במזומן שזה עתה הוציאה מהבנק, וברח מהמקום.

האישה, ניסתה ללא הצלחה להדוף את השודד, היא ספגה פציעות קלות ולא נזקקה לטיפול רפואי. כך מדווח אתר Yeshiva world news. ארגון השומרים של פלטבוש ומשטרת ניו יורק, סרקו באופן אינטנסיבי את האזור בחיפוש אחר החשוד.

ארגון השומרים קרא למי שיש מידע שיכול להוביל למעצרו של הגנב ולחילוץ הכסף, להתקשר למשטרה, ולאחר מכן למוקד השומרים של פלטבוש הפתוח 24 שעות ביממה.

ארגון השומרים אף פרסם אזהרה ליהודי המקום, "אנא היו מודעים לסביבתכם בעת ביצוע משיכות מזומנים בסכומים גבוהים מסניפי בנק, במיוחד בתקופה זו של השנה כשהאור בחוץ נגמר מוקדם, ועונת החגים (הלועזיים) מתקרבת במהירות, פושעים מחפשים אנשים הנושאים מזומנים ודברי ערך אחרים".

שוד השומרים משטרת ניו יורק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד