י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מכתב חסר תקדים

התרגשות בבית הרב שטיינמן: החנוכייה העתיקה עומדת להגרלה

במכתב מיוחד וחסר תקדים מתייחסים הגאונים רבי שרגא ורבי משה שטיינמן שליט"א להגרלת הענק שיערכו ב'ישיבה על קברו' על החנוכייה העתיקה של אביהם זיע"א. במכתב מציינים ומאשרים בני מרן כי "בזה מרן ראש הישיבה זלה״ה קיים מצות הדלקת נר חנוכה בעשרות שנותיו האחרונות" • המכתב המלא

התרגשות בבית הרב שטיינמן: החנוכייה העתיקה עומדת להגרלה
חנוכייה. אילוסטרציה צילום: David Cohen/Flash90

לפני ימים ספורים הודיעו הגאונים רבי שרגא ורבי משה שטיינמן שליט"א – בניו של מרן ראש הישיבה הגאון רבי אהרן יהודה לייב שטיינמן זיע"א כי מתוך חרדה עמוקה להצלחת מבצע ההתרמה של בית המדרש הגדול בעולם – 'ישיבה על קברו' שהוקם על פי צוואתו של אביהם הענק, הם תורמים את חנוכייתו העתיקה וההיסטורית לטובת בית המדרש הגדול בעולם אשר יערכו עליה הגרלת ענק למען המשך קיום מפעל התורה.

לחצו כאן והצטרפו למיזם הנדיר>>>

במכתבם שמתפרסם היום מתייחסים בנין של מרן ראש הישיבה להדים הנרחבים שנוצרו בעולם היהודי בעקבות הגרלת הענק שתיערך על החפץ המקודש, ומאשרים כי: " בבית חנוכייה זה עם כוסותיו קיים אאמו״ר מרן ראש הישיבה זלה״ה מצות הדלקת נר חנוכה בעשרות שנותיו האחרונות".

מלבד עצם אישור החנוכייה ששימשה את מרן ראש הישיבה מוסיפים שני בניו שורות היסטוריות: "ומי שיתרום למטרות שנוסדו לעילוי נשמת אאמו״ר מרן זלה״ה על ידי חפץ של מצוה זה, יזכה בסיעתא דשמיא לעלות ולהתעלות בקיום מצוה זו, ובפרט אם יקיימנה בשמחה, ובכוונה הראויה לצאת ידי המצווה כהלכתה כדרך שנהג אאמו״ר מרן ראה״י זלה״ה".

הגאון רבי שרגא שטיינמן שליט"א אף הוסיף בכתב ידו במכתב הנדיר והמיוחד כי "אמרו הואיל ואתעביד ביה מצוה חדא נעביד בה מצוה אחריתי. ויתברכו כל המסייעים לישיבה על קברו כנ"ל. בתפילה ובברכה".

המכתב הנדיר מכה גלים בעולם היהודי כולו אשר לוטש עיניים לקראת הגרלת הענק שיערכו בהנהלת 'ישיבה על קברו' עוד קודם שבת החנוכה, כך שהזוכה המאושר יזכה להדליק את הנרות בחנוכייה המקודשת אשר ערכה לא יסולא בפז.

בהנהלת ישיבה על קברו מדגישים כי לא נותרו עוד ימים רבים ועל כן המעוניינים להצטרף להגרלה ההיסטורית מוטב שיקדימו את הצטרפותם עוד היום. כמו כן, אותם אלה שכבר רכשו כרטיסים ישתתפו בהגרלת הענק ללא צורך ברישום נוסף, ברם, המעוניינים להגדיל את סיכויי הזכייה מוזמנים לרכוש כרטיסים נוספים כעת.

אם גם אתם מעוניינים להיות מאלה שאולי יזכו בחנוכייה הנדירה, אם גם אתם רוצים להיות ממחזיקי התורה שבשבת חנוכה הקרובה יזכו להדליק את הנרות בחנוכייה המקודשת אז הקליקו כאן ועכשיו בטרם יהיה מאוחר.

לחצו כאן והצטרפו למיזם הנדיר>>>

הרב שטיינמן חנוכייה הרב שרגא שטיינמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד