י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"נפל לארץ"

"היה לו כבן": זו הסיבה שהדוד ירה באחיינו

גבר כבן 53 ירה מספר כדורים לעבר אחיינו וגרם לפיצעתו, רק בגלל סכסוך משפחתי שהתפתח בין השניים | היום הגישה נגדו הפרקליטות כתב אישום: "בחר לסיים סכסוך משפחתי ממושך באמצעות ירי בעל פוטנציאל קטלני לעבר אחיינו אשר היה לו כבן"

"היה לו כבן": זו הסיבה שהדוד ירה באחיינו
אילוסטרציה צילום: pexels

פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום כנגד תמים טאהא בן ה-53 מכפר קאסם, בגין ניסיון רצח ונשיאת נשק וכנגד אחיינו סוהייב טהה בן ה-38 מכפר קאסם, בגין נשיאת נשק וסיוע לאחר מעשה, זאת בעקבות אירוע בו נורה ונפצע קשה קרוב משפחה של הנאשמים אשר היה עמם בסכסוך.

על פי המתואר בכתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד אלירם גלעם, שני הנאשמים הינם קרובי משפחה, כאשר טאהא, מצוי בסכסוך עם שניים מאחייניו האחרים על רקע חלקת קרקע בכפר קאסם. בעקבות הסכסוך ביניהם התפתחה זה מכבר קטטה בין הצדדים במהלכה נפגע טאהא ונזקק לטיפול רפואי. לאחר הקטטה בה נפגע, נסע טאהא עם טהה ברכבו, כאשר במהלך הנסיעה חלפו השניים על פני רכבו של אחד האחיינים שהיו מעורבים בקטטה. לאור האמור שני הרכבים עצרו, ויושביהם יצאו מן הרכבים והתקדמו זה לעבר זה.

בין טהה לאחיינו של טאהא החלו דחיפות, ובהמשך לכך נטל טאהא אקדח שהיה ברשותו וירה באחיינו מספר כדורים, בעוד האחיין על הרצפה ומתבוסס בדמו, עזבו הנאשמים את המקום לכיוון כפר קאסם ובסופו של דבר נעצרו כשהם מסתתרים בשטחי הרשות הפלסטינית.

במקביל לכתב האישום הוגשה בקשת מעצר בה ציין עו"ד גלעם על טאהא כי "בחר לסיים סכסוך משפחתי ממושך באמצעות ירי בעל פוטנציאל קטלני לעבר אחיינו אשר היה לו כבן, לא חדל מן הירי אף שהקורבן נפל לארץ".

נכון למועד הגשת כתב האישום האחיין אשר נורה עדיין מאושפז כשהוא מורדם ומונשם בשל פגיעות קשות שנגרמו לו כתוצאה מהירי.

כתב אישום ירי אחיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד