י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
בערב היארצייט הרביעי

זעזוע ושאט נפש: חולל ציונו של מרן ראש הישיבה הרב שטיינמן זצ"ל

מתפללים שחלפו הבוקר סמוך לציונו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן זצ"ל בבני ברק, גילו לחרדתם כי מצבתו חוללה בצורה מחפירה על ידי קיצונים אינשי דלא מעלי • בעיריית בני ברק פועלים לנקות את הזפת מעל גבי המצבה ותלונה תוגש במשטרה. כל הפרטים ב'בחדרי חרדים' 

זעזוע ושאט נפש: חולל ציונו של מרן ראש הישיבה הרב שטיינמן זצ"ל
הקבר של מרן הרב שטיינמן זצ"ל שחולל צילום: בחדרי חרדים

זעזוע ושאט נפש: מתפללים שהגיעו הבוקר (שישי) לבית החיים בבני ברק גילו לתדהמתם כי קברו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן זצ"ל חולל והושחת באופן מזעזע ביותר על ידי שפיכת זפת שחור על המצבה והמילים של שמו. 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי מספר אנשים שראו לתדהמתם את החילול הנורא התקשרו לעירייה ודיווחו על החילול הנורא של הקבר בערב יום היארצייט הרביעי להסתלקותו - ערב ראשון של חנוכה. 

מדובר ככל הנראה בקיצונים שבקיצונים שהניחו פשקווילים מהזן הפחות ביותר, שם נכתבו דברים נוראיים על מרן הרב שטיינמן זצ"ל לצד שפיכת זפת שחור על אותיות הציון. 

גדליה סילמן רל"ש לשכתו של ראש העיר בני ברק אברהם רובינשטיין שקיבל את הפנייה הגיע במהירות למקום בשליחותו של ראש העיר לטפל בניקיון המצבה לצד הגשת תלונה במשטרה. 

אין זה הפעם הראשונה שקברו חולל, בעבר דווח ב'בחדרי חרדים' בחודש אייר תשע"ח כי מצבת קברו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן זצ"ל, חוללה על ידי אינשי דלא מעלי. על הקבר הודבקו אז מודעות ופשקווילים בנושא הגיוס.

כעת, מדובר בעליית מדרגה של חילול נורא בערב יום היארצייט הרביעי להסתלקותו לפני ארבע שנים בערב נר ראשון של חנוכה כשקברו והמצבה חוללה באופן מחפיר ביותר.

ראש העיר בני ברק אברהם רובינשטיין הגיב ואמר: "כמו כל בית ישראל, נחרדנו לגלות את מעשה הנבלה שנעשה בחילול הקודש בציונו הקדוש של רשכבה"ג מרן בעל האילת השחר זי"ע. מעשה נפשע שבוצע ע"י פורעים ערלי לב. צוותי העירייה פועלים מיידית להסיר את החרפה המזעזעת. במקביל, אקיים שיחות עם הפיקוד המשטרתי, על מנת לוודא שיעשו הכול למצוא את הפורעים בהקדם האפשרי ולהעמידם לדין".

ל'בחדרי חרדים' נודע כי ראש העיר בני ברק אברהם רובינשטיין הורה לחברת המצלמות שעובדת עם העירייה להתקין מצלמות באזור הציון עוד לפני שבת, לדברי ראש העיר "אותם פורעים יכולים לבצע את זממם גם בשבת".

'בחדרי חרדים' ימשיך לעקוב ולדווח.

הרב אהרן יהודה לייב שטיינמן חילול קברים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד