י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"רטוריקה מתלהמת, ריקנית ושחצנית"

אולמרט תוקף את בנט: "לא צריך להתחרות בפניקה של נתניהו"

ראש הממשלה לשעבר ביקר את התנהלותו של ראש הממשלה הנוכחי בסוגיית הגרעין האיראני: "צריך להפסיק עם הרטוריקה המתלהמת, הריקנית והשחצנית". עוד טען כי לישראל אין אופציה צבאית מול איראן: "צריך להיערך לכל מיני דברים אחרים שאנחנו יודעים לעשות"

אולמרט תוקף את בנט: "לא צריך להתחרות בפניקה של נתניהו"
אהוד אולמרט צילום: מתוך שידורי כאן 11

אהוד אולמרט, ראש הממשלה לשעבר, תקף את התנהלותו של ראש הממשלה הנוכחי נפתלי בנט בסוגיית הגרעין האיראני. לדבריו, הגישה של בנט לא תועיל לישראל.

אולמרט, שבתקופת כהונתו, כך על פי דיווחים זרים, ישראל תקפה את אתר הגרעין הסורי, אמר ברדיו 103FM: "הגישה של בנט לא תועיל ולפי דעתי היא לא בהכרח תואמת את מה שישראל צריכה לעשות".

"צריך להפסיק עם הרטוריקה המתלהמת, הריקנית והשחצנית. האיראנים הרבה יותר רחוקים מהפצצה מאשר ההכרזות ששומעים בימים האחרונים. לכל הגורמים יש עניין להבליט את ההתקדמות האיראנית, לאמריקאים יש עניין ליצור דרמה", אמר.

הוא עקץ את בנט: "לא צריך להתחרות בפניקה של ביבי נתניהו ולא ליצור עימות עם ארה"ב אלא להיערך למשא ומתן, דיאלוג שקט וענייני עם ארה"ב. צריך להיערך לכל מיני דברים אחרים שאנחנו יודעים לעשות ויכולים להיות מאוד אפקטיביים בבלימת ההאצה של המאמץ האיראני".

עוד התייחס ראש הממשלה לשעבר לאפשרות שישראל תנקוט בפעולה צבאית: "לישראל אין אופציה צבאית ממשית נגד איראן. לסכל את ההתקדמות האיראנית בדרך צבאית עלולה לגרום יותר נזק לישראל מאשר למאבק הזה".

לדברי אולמרט, "ההיתכנות למערכה צבאית לא תהיה מועילה וגם לא אפשרית, ושיש דרכים אחרות שבהן נקטנו במשך שנים רבות וכתוצאה מהן האיראנים לא הגיעו לנשק גרעיני".

אהוד אולמרט נפתלי בנט הסכם הגרעין האיראני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד