י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"עומדת לדרוס את החלטת הפקידות"

עמית סגל תוקף את הממשלה: "צביעות"

הפרשן הפוליטי תוקף בטורו השבועי את כוונת הממשלה לאשר את מינויו של עמיר פרץ, פוליטיקאי לשעבר, ליו"ר תעשייה האווירית, למרות שהוועדה למינוי בכירים פסלה אותו: "צביעות נראית אפילו לעיוורי צבעים"

עמית סגל תוקף את הממשלה: "צביעות"
נפתלי בנט//עמית סגל צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בישיבת הממשלה הקרובה שתתכנס ביום ראשון, צפויה הממשלה לאשר את מינויו של הפוליטיקאי לשעבר עמיר פרץ, לתפקיד יו"ר התעשייה האווירית, למרות שהועדה למינויים בכירים התנגדה למינויו.

עמית סגל תקף בטורו ב'ידיעות אחרונות' את הממשלה, ואת היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, שמאשר להביא את המינוי: "בימי עבר, שבהם הוכרז על מות הדמוקרטיה פעמיים ברבעון, הייתה מתחוללת סערה לו הממשלה הייתה מבקשת למנות שר בכיר לשעבר, עסקן ותיק, לתפקיד שמרכז מיליארדים".

"מעשה זהה התרחש לפני חמש שנים: היועץ המשפטי לממשלה התנגד למינוי של שר בכיר לשעבר. מנדלבליט נאבק במינוי בכל כוחו עקב היעדר כישורים שיפצו על הזיקה הפוליטית".

הוא המשיך, "כעת, בלי שום ביקורת פומבית, מנדלבליט מאשר לממשלה להעלות את מינויו של פרץ אף שהוועדה למינויים בכירים התנגדה למהלך. לא רק פרץ על הכף, אלא שורה של מינויים שנפסלו בוועדה עקב היעדר כישורים עודפים".

"זה לא שממשלת השינוי חוזרת על עוולות קודמותיה: אף ממשלה, אף פעם, לא מינתה בפועל מועמד שנפסל על ידי ועדת המינויים. צביעות הקואליציה נראית אפילו לעיוורי צבעים", עקץ סגל לסיום.

עמית סגל עמיר פרץ התעשייה האווירית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד