י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
משגר איום

שר בממשלה נגד בנט: "לא יותר טוב מתקופת נתניהו"

השר אלי אבידר תוקף את הממשלה ובמיוחד את העומד בראשה נפתלי בנט: "לא מנצל את הפוטנציאל שיש לו בידיים" | על התנגדות בנט ושקד לחוק נתניהו: "עד שהחוק הזה לא עובר - הדברים שלהם לא עוברים" | על חוקי הקורונה: "מצב הדמוקרטיה הישראלית לא יותר טוב ממה שהיה בתקופת נתניהו"

שר בממשלה נגד בנט: "לא יותר טוב מתקופת נתניהו"
נפתלי בנט צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

השר לתכנון אסטרטגי אלי אבידר, שעשה לו שם כ'טרבל מייקר' של הקואליציה הנוכחית, תקף במהלך סוף השבוע את ראש הממשלה נפתלי בנט והטיח בו ביקורת קשה. "לבנט יש מזל, מישהו מהשמיים נתן לו את ההזדמנות להיות ראש הממשלה, בממשלה כזאת היסטורית, שיכולה לשנות את פני החברה", אמר אבידר וציין, "אני חושב שהוא לא מנצל את הפוטנציאל שיש לו בידיים".

אבידר התייחס גם לחוק שיאסור על נאשם בפלילים להרכיב ממשלה. "נאשם בפלילים לא יכול להרכיב ממשלה, לא בישראל ולא בירח - מה לא ברור?", הדגיש אבידר. הוא התייחס להתנגדות של שקד ובנט לחוק ולאפשרות שהחוק בסופו של דבר לא יעבור ואמר כי ינהל אופוזיציה בתוך הממשלה. "החוק יכול לעבור. בנט ושקד רוצים דברים אחרים, אז מי אמר שצריך לתת להם להעביר אותם?", לדברי אבידר, "עד שהחוק הזה לא עובר - הדברים שלהם לא עוברים".

אבידר ניפק באותו ריאיון ביקורת נוספת ואולי הקשה ביותר שלו כלפי הממשלה הנוכחית: "מצב הדמוקרטיה הישראלית לא יותר טוב ממה שהיה בתקופת נתניהו. חוק הסמכויות (חוק הקורונה) הוא חוק שלא צריך להיות במדינה דמוקרטית".

נפתלי בנט אלי אבידר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד