י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
סערת החטיפה

איטליה דורשת מישראל: להסגיר את סבו של איתן בירן

בתקשורת האיטלקית מדווחים כי המדינה פנתה לישראל בדרישה להסגיר לידיה את סבו של הילד איתן בירן, ניצול אסון הרכבל, בגין חטיפה | ביום שישי דווח כי גבריאל אבוטבול אלון, האיש שעל פי החשד סייע לפלג בחטיפה, נעצר בקפריסין

איטליה דורשת מישראל: להסגיר את סבו של איתן בירן
משטרת איטליה, אילוסטרציה צילום: Pixabay

איטליה פנתה לישראל לישראל להסגרת שמואל פלג, סבו של איתן בירן בן ה-6 שניצל מאסון הרכבל בחודש מאי האחרון באיטליה. על פי דיווחים באיטליה, הבקשה להסגרה כבר הגיעה לגורמים לישראל.

איתן, הוא היחיד ששרד את טרגדיית הרכבל בה נהרגו 14 בני אדם, כולל אביו ואימו. כזכור, איתן נחטף על ידי סבו שמתגורר בארץ, והגיע לתל אביב ב-11 בספטמבר.

דיווח באיטליה: האיש שסייע בחטיפת איתן בירן נעצר

כזכור, כפי שדווח ב"בחדרי חרדים", ביום שישי גבריאל אבוטבול אלון, האיש שעל פי החשד סייע לפלג בחטיפה, נעצר בקפריסין. הוא ממתין לשימוע שיאשר את מעצרו. הסגרתו לאיטליה עשויה להתבצע בימים הקרובים.

ביום שישי דווח כי הרשויות הישראליות קיבלו בקשת הסגרה מאיטליה על שמואל פלג, לאחר שהפרקליטות במילאנו העבירה את הבקשה ואת מסמכי צו המשמורת על איתן לבית המשפט.

עוד דווח באיטליה, כי בימים האחרונים אנשי הפרקליטות האיטלקית מנסים לשכנע את ישראל להסגירו. מנגד, מתנהלות ככל הנראה שיחות על האפשרות לשפוט את שמואל פלג ה-58 בישראל. אבוטבול, גם הוא אזרח ישראלי, אך מתגורר בקפריסין, נעצר. אם פלג יעזוב את ישראל, הוא עלול להיעצר עם צו מעצר בינלאומי.

איתן בירן אסון הרכבל באיטליה שמואל פלג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד