י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
על הניסים ועל הנפלאות

רבי מיילך מספר: הילדים שנרפאו בזכות חנוכה

ערב חנוכה תשפ"ב מספר המשפיע רבי מיילך בידרמן סיפורי ניסים טריים על משפחות שנושעו בזכות חנוכה, התרופה הפלאית שנמצאה באנגליה והילד שהחל לפתע לרעוד 

רבי מיילך מספר: הילדים שנרפאו בזכות חנוכה
המשפיע רבי מיילך בהדלקת נרות חנוכה צילום: העולם החרדי

בשיעורו ביום שישי, ערב שבת קודש, פרשת וישב סיפר המשפיע הנודע הגאון הצדיק רבי אלימלך בידרמן, סיפורים נפלאים על מעלת הדלקת נר חנוכה והישועות שרואים בזכותם. 

וכך סיפר רבי מיילך: התקשר אליי אתמול אברך מאנגליה, הוא ביקש ממני שאני אספר את זה ברבים, כי הוא רוצה להודות לקב"ה, בשנה שעברה לפני חנוכה גילו אצל שניים מילדיו מחלה מאוד  נדירה, למחלה הזו אין תרופה בעולם, האברך מאנגליה מספר, שהם בבית היו כל כך שבורים, אבל הוא ידע שמגיע חנוכה, ואפשר הרבה הרבה לבקש מהקב"ה, הוא שמח וצעק בחנוכה בתפילות ובהלל, אנא השם הושיעה נא, ורק ביקשו כל הזמן להודות לקב"ה במשך כל החנוכה".

המשפיע מספר בשם האברך מאנגליה כי לאחר חנוכה, הגיע איזה רופא, עם איזו המצאה של תרופה שלא הייתה עד היום, תרופה חדשה שאפשר לרפאות את שני הילדים, ואכן, הילדים נתרפאו.

סיפור נוסף סיפר רבי מיילך על אברך אחד מבני החבורה מבית שמש שסיפר, שיש לו קבלה, שכל שנה הוא רוקד עם בניו לאחר הדלקת נר חנוכה, בשנה שעברה הם חזרו במוצש"ק הביתה  מעיר אחרת, הדליק נר חנוכה והוא רצה לרקוד עם ילדיו, הוא ניגש לילד בגיל 4 , הוא רצה לרקוד איתו, כי יש לו קבלה טובה, הוא רואה שהילד רועד כולו, הא רץ איתו לבית החולים, בבית החולים אמרו לאם היית מגיע כמה שעות אח"כ כבר לא היה מה לעשות עם הילד ובחסדי שמים הוא ניצל. 

סיים רבי מילך: זה מגיע מקבלה טובה שהוא קיבל ע"ע לרקוד בהדלקת נר חנוכה, וגם זה הרגיל בנר, הוו לי בנים תלמידי חכמים, לכן כמה צריכים לבקש בנרות החנוכה.

הרב אלימלך בידרמן חנוכה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד