י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"שותף אמיתי להצלה"

ראש העיר ירושלים משה ליאון הדליק נר שני במטה הארצי של איחוד הצלה

ראש עיריית ירושלים הגיע אמש (שני) לסיור מיוחד ולהדלקת נר שני של חנוכה במטה הארצי של איחוד הצלה בירושלים • נשיא איחוד הצלה אלי ביר "משה ליאון הוא שותף אמיתי לפעילות הצלת החיים"

ראש העיר ירושלים משה ליאון הדליק נר שני במטה הארצי של איחוד הצלה
ראש העיר מדליק נר צילום: יחיאל גורפיין

ראש העיר ירושלים משה ליאון הגיע הערב (שני) לסיור מיוחד ולהדלקת נר שני של חנוכה במטה הארצי של איחוד הצלה בירושלים. יחד עם ראש העיר השתתפו סגן ראש העיר אלישע פלג, נשיא איחוד הצלה אלי ביר, מנכ"ל הארגון אלי פולק, הסמנכ"ל דובי מייזל ומנהל מרחב ירושלים מיקי כהן.

במהלך הסיור קיבל ראש העיר סקירה מקיפה מראשי איחוד הצלה על פעילות הארגון ברחבי הארץ ובפרט בירושלים תוך התמודדות עם האתגרים הייחודיים בעיר.

ראש העיר משה ליאון: "חנוכה הוא חגם של המתנדבים, של בני חשמונאי שלקחו על עצמם פרוייקט התנדבותי להציל את עם ישראל - ואף הצליחו. עד היום אנו חוגגים את אותה התנדבות.

התרגשתי מאוד להדליק נר חנוכה יחד עם הפעילים המסורים של איחוד הצלה שעסוקים בהצלת אזרחי ישראל יום יום, שעה שעה, במסירות נדירה. אשריכם ואשרי חלקכם, המשיכו להפיץ את אור ההתנדבות והעזרה לזולת".

נשיא איחוד הצלה אלי ביר "משה ליאון הוא שותף אמיתי לפעילות הצלת החיים ותמיד מסייע בכל מה שניתן להגביר את הפעילות של מאות המתנדבים שלנו ברחבי העיר, אני שמח על ההזדמנות לארח אותך כאן במטה הארצי של איחוד הצלה בירושלים ולהודות לך על כלל הפעילות שלך למען תושבי ירושלים.

מנכ"ל איחוד הצלה אלי פולק "אני מודה לראש העיר שהגיע להדליק נר שני של חנוכה לכבוד 700 מתנדבי איחוד הצלה בירושלים. קיבלנו בשמחה את הזמנתו של ראש העיר לישיבה משותפת של הנהלת איחוד הצלה יחד עם ראש העיר וצוותו בכדי לבחון כיצד לקדם ולשפר עוד את המענה והפעילות של איחוד הצלה בעיר."

משה לאון איחוד הצלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד