כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
מעמד תפילה נשגב

הסגולה הנדירה לזיווגים שתתקיים היום בחצות הלילה

פתח לנו שער: בחצות הלילה של יום המסוגל "זאת חנוכה", תתקיים הסגולה המיוחדת למעוכבי זיווג ומצפי ישועה על ידי מאות לומדי "רינה של תורה", כסדר המסוגל והמתוקן בו נושעו רבים • "תפילת החשאין" תתקיים על ציונו הקדוש של מרנא החזון איש זיע"א וציון בעל הפלאות הסנדלר הקדוש זיע"א, לאחר סדר לימוד לזכות המבקשים

הסגולה הנדירה לזיווגים שתתקיים היום בחצות הלילה
תפילה בציון החזו"א צילום: דוד זר

בליל נר שמיני של חנוכה, חצות הליל של יום המסוגל "זאת חנוכה", תתקיים באופן נדיר הסגולה הידועה "תפילת חשאין" האחוזה אמונה ביד עמלי התורה שע"י "רינה של תורה". בנוסף, המוני ישראל יעתירו בסדר הסגולה המיוחדת לעת רצון זו כסוד הסגולה המופלאה, כפי שהורה וסמך ידו רשכבה"ג מרן שר התורה שליט"א אשר יעמוד בראש המעתירים.

לחצו כאן להזכרת שם במעמד הקדוש>>>

מעמד הרבים הנודע בו ישתתפו המוני ישראל יתקיים בבית המדרש לדרמן, בראשות רשכבה"ג מרן שר התורה שליט"א, שנה בדיוק לאחר חצות הלילה בו נושעו מאות והקימו ביתם בזאת השנה, יתקיים המעמד המסוגל לפתיחת שערי שמים ולהחיש בשורת גאולה וישועה למעוכבי זיווג וכלל מצפי ישועה.

כמקובל וכנהוג להרבות כוח התורה לזכות המבקשים קודם שייגשו בתפילה, מאות עמלי התורה יעמדו בתפילה המיוחדת המתוקנת למעמד לאחר סדר לימוד של ג' שעות ברציפות ובתענית דיבור. ישועות רבות, גלויות ומוכחות נודעו מקרב השמות שהוזכרו במעמד תפילת זאת חנוכה אשתקד, ופורסמו זה מכבר בקרב המוני ישראל כסגולה בדוקה ומנוסה לפליטת ישועה ולהקמת בית נאמן בישראל. המוני בית ישראל יעתירו ברחמים פני שוכן מעונה בכוח הזמן הקדוש והמסוגל, בכוח התורה, בכוח סגולת הקודש ובכוח מקחם של צדיקים וקיום דבריהם, בביהמ"ד לדרמן בראשות רבותינו גדולי ישראל שליט"א.

לפני התיבה ייגשו בפרקי התחינה המיוחדים שתקנו למעמד זה הגאון הגדול רבי שרגא שטינמן שליט"א, בנו חביבו של מרן הגאון רבי יצחק שאול קניבסקי שליט"א, והגאון רבי מרדכי ליבר הלוי כהן שליט"א ראש הכוללים רינה של תורה, אשר ישפכו שיח ותחינה לבקש רחמים ולהחיש ישועה. מעמד התפילה יועבר בשידור חי ויהיה ניתן לצפות בו כאן באתר כמו כן שמות להזכרה במעמד הקדוש ניתן למסור כאן>>>

בנוסף תעלה משלחת מצומצמת מעמלי התורה על ציונו הקדוש של מרנא החזון איש זיע"א וציון בעל הפלאות הסנדלר הקדוש זיע"א. אשר יעמדו ויעתירו בעד כל המוזכרים הנזקקים לישועה, בראשות ליבם של ישראל הגאון רבי בנימין פינקל שליט"א, הנושא על ליבו את כאבם של ישראל ובפרט של מעוכבי הזיווג המצפים לישועה, אשר ישפוך שיח לבקש רחמים, בעת רצון מסוגלת זו.

סגולת הקודש של תפילת החשאין נודעה כאות ומופת, כאשר מוזכרים בו שמות המצפים לישועה ללא שיידעו שמתפללים עבורם, כמבואר אשר הדבר מעורר זכות מיוחדת, בשקט וללא עין הרע ח"ו. ישועות רבות נודעו מקרב השמות שהוזכרו במעמד תפילה מיוחדת ונדירה זאת, מהם מקרים כואבים ביותר של מעוכבים שהמתינו שנים רבות לזיווגם, ופורסמו זה מכבר בקרב המוני ישראל כסגולה בדוקה ומנוסה לפליטת ישועה ולהקמת בית נאמן בישראל.

תפילת החשאין תתקיים על ציונו הקדוש של מרנא החזון איש זיע"א וציון בעל הפלאות הסנדלר הקדוש זיע"א. מהנהלת "רינה של תורה" נמסר כי הציבור מתבקש שלא להגיע לבית החיים בשעת תפילת החשאין המסוגלת, ושמות להזכרה במעמד הקדוש ניתן למסור כאן>>>

רינה של תורה סגולה לשידוכים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד