כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"תרחיש שמקפיא את הדם"

סערת החופשה: זה החשש הגדול בלשכת בנט

פרשן הארץ כותב כי החשש הגדול של לשכת בנט הוא שישראלים יתעדו את רעייתו של בנט והילדים מבלים בחו"ל ויעלו לרשת. לדבריו בנט מבין כי הוא ניצב כעת בפני צונאמי תקשורתי. "מי שיצא ונכנס אתמול בשערי לשכת רה"מ בקריה, פגש אדם נבוך"

סערת החופשה: זה החשש הגדול בלשכת בנט
נפתלי בנט צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

פרשן 'הארץ', יוסי ורטר, מתייחס בטורו השבועי לסערה סביב החופשה של משפחת בנט ומספר כי תרחיש הבלהות בסביבת ראש הממשלה הוא שנופשים ישראלים יתעדו את גילת בנט והילדים מבלים בחו"ל ויפיצו ברשת.

לדברי הפרשן, ישראלים רבים בחרו לבטל את הטיסה אותה תכננו, "בהמלצת ראש הממשלה שלהם". ולדבריו, "הם יתקשו לסלוח או לשכוח".

ורטר חושף את הלך הרוח בלשכת בנט סביב סערת החופשה: "נפתלי בנט נוהג לומר שלכל סיפור שלילי, יש תוחלת חיים של 48 שעות, לכל היותר. במקרה הנוכחי, הוא אמר למישהו, אין לו מושג מתי האבק ישקע. אם יש תרחיש שמקפיא את הדם בלשכת רה"מ, הוא שנופשים ישראלים יזהו את המשפחה מבלה, יצלמו, ויעלו לרשת".

"יש לה מחויבות וטיפת אחריות נוספת", תוקף הפרשן את רעיית ראש הממשלה, "גם אם היא מתעקשת לשמור על פרטיותה ואינה מתגוררת בבלפור. בעלה, שאינו סובל מעודף אמון ציבורי, ניסה ככל הידוע לשכנע אותה לבטל את החופשה המתוכננת. היא התעקשה, והותירה אותו בבית, עם מזון מחומם וקטסטרופה הסברתית".

לדבריו ורטר, "מי שיצא ונכנס אתמול בשערי לשכת רה"מ בקריה, פגש אדם נבוך. זה נראה לא טוב, הוא הודה באוזני בני שיחו, מבחינת הנראות, זה רע. הביקורת עלינו לגיטימית, אני מקבל אותה, גם את זו שמתוך הממשלה. אבל עושים עוול לגילת. היא אדם טוב. היא לא הפרה כלום. רבע מיליון ישראלים יטוסו בחנוכה. משפחתי לא מושלמת, היא רוצה להית משפחה רגילה. היא לא נלהבת מהחיים אליהם נקלעה, ואני לא מתבכיין חלילה. אני שמח להיות ראש ממשלה, אבל להם קשה".

"מנימת דבריו אפשר לנחש", כותב ורטר, "שהימים האחרונים בבית המשפחה ברעננה, לא היו אי טרופי. הרעייה והילדים ארזו, האב התכונן לצונאמי תקשורתי".

גילת בנט נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד