כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
ציורים מטרידים על השולחן

הוריו של הרוצח נעצרו: "תזהר לא להיתפס בפעם הבאה"

ביום שלישי האחרון, פתח אית'ן קראמבלי בן ה-15,במסע טבח מעורר חלחלה בבית ספרו והביא למותם של חבריו לספסל הלימודים | המשטרה חשדה בהוריו שהיה בידם למנוע את הרצח והם נעצרו כשהם מסתתרים במחבוא 

הוריו של הרוצח נעצרו: "תזהר לא להיתפס בפעם הבאה"
אילוסטרציה צילום: pexels

הוריו של הנער ממדינת מישיגן בארה"ב, שרצח כמה מחבריו לספסל הלימודים ביריות, נמצאו מסתתרים בסטודיו לאמנות במדינת דטרויט, במרחק של פחות מקילומטר מהגבול הקנדי. הוריו של הנאשם, אית'ן קראמבלי בן ה-15, נראו בוכים במהלך כניסתם לדיון בשבת בבוקר. השופט העמיד את שחרורם בערבות על 500,000 דולר עבור כל אחד.

מעצרם של הזוג קראמבלי הגיע לאחר שהמשטרה הציעה פרס של 10,000 דולר עבור מידע שיוביל ללכידתם, כאשר הם נמלטו ביום שישי לאחר שהוגש נגדם כתב אישום בגין הטבח שביצע בנם בבית ספרו.

המשטרה מצאה אותם בבניין מסחרי מסתתרים, על ידי מידע שמסר בעל עסק בדטרויט, כך אמר מפקד משטרת דטרויט, ג'יימס ווייט, בשבת. הזוג הנמלט הם הורים של אית'ן קראמבלי, בן ה-15, שהואשם בארבעה סעיפי רצח, אחד מהם 'טרור'. הוא רצח ארבעה חברים לכיתה ופצע שבעה אחרים ביום שלישי האחרון, לאחר שפתח באש במסדרונות בית הספר בשעה 12:50.

התובעת של מחוז אוקלנד, קארן מקדונלד, טענה כי ההורים התעלמו ממספר סימני אזהרה וסירבו להוציא את בנם מבית הספר שעות ספורות לפני שהירי התרחש. ג'ניפר אמו התפארה ברשתות החברתיות על כך שיצאה עם אית'ן לרכוש את מתנת חג המולד שלו אקדח 9 מ"מ, שלושה ימים בלבד לפני הירי בבית הספר.

במהלך מסיבת עיתונאים ביום שישי, התובעת מקדונלד חשפה פרטים חדשים מהירי שהתרחש, כולל שג'ניפר שלחה הודעה לבנה כ-30 דקות לאחר הירי ואמרה, 'אית'ן, אל תעשה את זה', ושבעלה. ג'יימס התקשר למשטרה כדי לדווח שהאקדח שלו 9 מ"מ חסר, וכי אית'ן הוא ככל הנראה היורה.

ב-29 בנובמבר, מורה בבית הספר התיכון באוקספורד צפה באית'ן מחפש תחמושת בתאו במהלך השיעור ודיווח על כך למנהלי בית הספר. מאוחר יותר החליפו האמא והבן הודעות טקסס שבהן נאמר: "חחח, אני לא כועסת עליך, אתה צריך ללמוד לא להיתפס". כך אמרה התובעת מקדונלד ביום שישי.

היא גם חשפה כי בבוקר הירי, מורה מצאה פתק מצמרר על שולחנו של אית'ן, ובו ציורים מטרידים המתארים אקדח חצי אוטומטי, כדור, קורבן ירי ואימוג'י צוחק. לפי התביעה, הפתק כלל את המילים 'דם בכל מקום', 'המחשבות לא יפסיקו, תעזרו לי', 'חיי חסרי תועלת' ו'העולם מת'.

ההורים ג'ניפר וג'יימס זומנו מיד לבית הספר כדי לדון בהתנהגות המדאיגה של בנם, אחרי שיועצת בית ספר הצליחה להשיג את הפתק עם הציורים.

טבח בבית ספר כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד