כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
נפלה בפח

קיבלה הצעה לפגוש את "הרב הראשי לרצועת עזה" והסכימה בשמחה

דמוקרטית שמתמודדת לקונגרס בניוארק ארה"ב, הוכיחה את בורותה המוחלטת לגבי ישראל ועזה כשהאמינה שחשבון טוויטר מזויף של "הרב הראשי של עזה" הוא אמיתי, היא אפילו לא הבינה שיהודים לא חיים ברצועת עזה | וגם: איך הגיבה הפוליטיקאית כשגילתה את התרמית?

קיבלה הצעה לפגוש את "הרב הראשי לרצועת עזה" והסכימה בשמחה
צעדת חמושים של חמאס צילום: עטיה מוחמד, פלאש 90

הניו יורק פוסט מדווח כי, המועמדת לקונגרס, אימני אוקלי, פעילה אנטי ישראלית, בת 31, חשבה שהיא מארגנת התרמה עם "הרב לינדה גולדשטיין", "היועץ בנושאי יהודים של מנהיג הטרור של חמאס איסמעיל הנייה". אוקלי הוטעתה למרות האבסורד המוחלט של הציוצים של "הרב גולדשטיין" שהורו למחבלים לוודא התרחקות חברתית במנהרות טרור בשל הקורונה, והכריז על אישור חמאס לבניית "גטו יהודי" בעזה.

כאשר "הרב גולדשטיין", שהוא למעשה עורך דין המתמחה במכירת נדל"ן בעיר ניו יורק בשם מייקל, פנה לאוקלי בנוגע לעריכת "גיוס תרומות משותף בעזה", מנהל הקמפיין של אוקלי, מתיה לוקהארט, האמין שההצעה היא אמיתית וקפץ על הרעיון לתמוך במטרה אנטי-ישראלית.

"אהיה אסיר תודה אם תוכל לספק תאריכים/שעות לשבוע זה או הבא כדי להתחבר ולדון בהמשך", כתב לוקהארט בדוא"ל ל"רב גולדשטיין".

החשבון המזויף של ראביי לינדה גולדשטיין.

"אני חושב שזה יהיה נהדר אם גב' אוקלי תשתתף באופן אישי או באופן וירטואלי (בזום) לערב התרמה לעזה. אני לא יכול לחשוב על דרך טובה יותר". הגיב הרב גולדשטיין.

עוד אמר "הרב" שמחזיק חשבון סאטירי, "יש כמה יהודים אמריקאים משפיעים בעזה שיכולים לספק הרבה עזרה במחוז שלה, כולל תרומות וסיוע בתקשורת".

אוקלי, שמזדהה כפרוגרסיבית, ומפרסמת פוסטים אנטי ישראליות ברשתות חברתיות לא הייתה הפוליטיקאית היחידה שחשפה את בורותה המוחלטת, חברת הלייבור לשעבר בפרלמנט הבריטי, תלמה ווקר, שלחה ל"הרב גולדשטיין" מסר של "כבוד וסולידריות".

יוצר חשבון הפארודיה, מייקל, (שסירב לחשוף את שמו המלא בשל חשש לנקמה) אמר ל'ניו יורק פוסט' כי פתח את החשבון כדי ללעוג ליהודים אנטי-ציוניים מהשמאל הקיצוני. "אני צוחק על חמשת האחוזים מהיהודים ששונאים את ישראל", אמר. "יצרתי את האישיות הזו שמראה עד כמה האנשים האלה מצומצמים ואבסורדים".

עוד אמר, "יהודים לא יכולים לחיות בעזה. אז העובדה שאנשים חושבים שיש "רבנות ראשית בעזה", רק מראה כמה אנשים חסרי השכלה לגבי הסכסוך", אמר מייקל.

אוקלי פרסמה ציוץ בתגובה, וכתבה "שום התקפות פוליטיות לא ימנעו ממני להגן על אנושיותו וכבודו של העם הפלסטיני, להילחם נגד הפרות זכויות אדם על ידי ממשלת ישראל ולדרוש לשים קץ לאפרטהייד".

רצועת עזה מועמדת הקונגרס של ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד