י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
לקראת עליית המחירים

מודל 2023: הכירו את המכונית המפנקת ביותר למשפחה המורחבת

כשטויוטה סיינה פוגשת את 2023: הכירו את הדגם ההיברידי של המיניוואן הפופולרי, שצובר ביקוש רב בקרב משפחות מורחבות • הגרסה המשודרגת מציגה ביצועי מנוע מרהיבים, אבזור מושקע ושפע של פיצ'רים חדשים, לצד צריכת דלק חסכונית במיוחד •  רבים כבר רכשו את המכונית המשפחתית בסוכנות הרכבים המובילה ונהנים מחווית נסיעה בלתי נשכחת • כל הפרטים

מודל 2023: הכירו את המכונית המפנקת ביותר למשפחה המורחבת
טויוטה סיינה צילום: יח"צ

המכונית המשפחתית הפכה בשנים האחרונות למעין "הבית השני" של משפחות רבות; אנו יוצרים בה חוויות משפחתיות משותפות, מבצעים על ידה לא מעט מטלות, וכמובן, גם שוהים בתוכה במשך שעות בפקקים בלתי נגמרים, כיאה לתנועת הכבישים הכבדה בישראל.

תשוחחו עם בעל משפחה שעומד להרחיב את סך הנפשות בבית לכדי שישה, ואחד השיקולים הבולטים שיעמדו בראש מעייניו הוא "איזו מכונית משפחתית לקנות?".

במובן הזה הטויוטה סיינה החדשה מהווה בשורה של ממש עבור משפחות שתרות אחר רכב מפנק ונוח. כזה שנהנה לשהות בו גם בזמנים בהם הרכב עומד.

לחצו כאן ותיהנו מהטבות ענק>>>


לצד המרווח והנוחות יוצאי הדופן המוכרים לנו עוד מהדגמים הקודמים, בדגם העדכני של הסיינה מצאנו עוד מספר שדרוגים משמעותיים, המעניקים חווית נסיעה שטרם הכרנו בקטגוריה.

ברמת האבזור והנראות הפנימית, ספינת הדגל של טויוטה מציגה תא נוסעים בן 7-8 מקומות בעל עיצוב מודרני וחלל ענק המאפשר מרחב מחייה, לרבות קונסולה רחבה החוצצת בין הנהג לנוסע ותא אחסון ענק ליד מושב הנהג.

הסיינה החדשה מצוידת במערכת בקרת אקלים וחימום מושבים המפוצלת לארבעה אזורים. כמו כן, במראה מרכזית מבוססת מצלמה אחורית, מסך מולטימדיה הכולל מערכת שמע של JBL עם 12 רמקולים, מערכת בידור אחורית, עד 7 שקעי USB ואפילו משטח טעינה אלחוטי.

נוסעים עם ילדים ורוצים להעסיק אותם? מערכת המולטימדיה האחורית כוללת מסך היורד מהגג ותספק להם שעות של תעסוקה במהלך הנסיעה. הבית השני שלכם כבר אמרנו?

פיצ'ר נוסף בסיינה החדשה, יאפשר לכם להניע את הרכב מרחוק ואפילו להדליק את המזגן עוד בטרם כניסתכם אליו.

אולם השיפור המשמעותי במיניוואן הפופולרי, הוא כמובן המעבר לגרסה היברידית, עם נפח מנוע 2,500 סמ"ק וצריכת דלק משולבת של 14 ק"מ לליטר בלבד! מדובר בחיסכון של חצי מצריכת הדלק המאסיבית שאפיינה את המודל הישן. אפשר להיפרד לשלום מהמיתוס שסבר כי רכישת מכונית משפחתית מצריכה לשבור קופת חיסכון או שניים עבור הוצאות הדלק.

כשלוקחים בחשבון את האמינות המאפיינת את דגמי טויוטה מאז ומעולם ומשלבים אותה עם המערכות המתקדמות של המודל ההיברידי (היחיד בסגמנט הזה), מקבלים מתכון לראש שקט בליווי ביטחון שעשינו קנייה חכמה לטווח הרחוק. 

גם מבחינת בטיחותית, מחזיקה הסיינה בדירוג הגבוה ביותר במבחני הריסוק האמריקאים של  IIHS +Top Safety Pick עם 5 כוכבי בטיחות. המכונית זכתה לציון הגבוה בשל העובדה שהיא מצוידת במערכות הבטיחות המתקדמות ביותר בעולם.

על אף המחסור שנוצר בשוק הרכבים החדשים, בפרט אלו ההיברידיים, יבואנית הרכב 'טרגט מוטורס' משווקת בבלעדיות מגוון דגמים של המכוניות המשפחתיות הפופולריות ביותר, לרבות הטויוטה סיינה החדשה, בפריסת תשלומים נוחה במיוחד, כולל ריביות נמוכות ביותר - פריים +0.6. היבוא המקביל של החברה, נחשב לפורץ דרך בשוק הרכבים המקומי, כשהוא מעניק לה את האפשרות לשווק רכבים יוקרתיים במחירים מוזלים במיוחד.

באולם התצוגה של החברה תהנו ממלאי זמין של מגוון רכבים בהטבות ענקיות, לרבות טויוטה קאמרי וטויוטה אוולון היוקרתיים, הונדה אקורד ועוד מבחר דגמים ייחודיים לרווחת הנהגים ואף יחסכו מכם ביקורים רבים ומיותרים בתחנת הדלק….

מהרו לנצל את ההזדמנות וצרפו למשפחתכם את המכונית שתעניק לכם חוויית נסיעה מפנקת ותקזז עבורכם חלק ניכר מההוצאות החודשיות על תחזוקת הרכב. גשו עכשיו לאולם התצוגה, רח' ירמיהו 68 ירושלים או לחצו כאן ותיהנו מהטבות ענק>>> או חייגו: 077-8036678

טרגט מכונית משפחתית הפנינג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 29 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד