י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
ארוחות שבת ותפילות במניין

מטריד: פעילות מסיונרית חמורה "מתמקדים באנשים דתיים"

מארגון המוקדש למלחמה במיסיון ובזרועותיו בקהילות הדתיות והחרדיות בארץ, עולה כי בתקופה האחרונה, מקדישה קהילה משיחית את מאמציה להתמקם במעלה אדומים, הסמוכה לירושלים | מעדויות שהגיעו לידי 'בחדרי' עולה כי מאמצים רבים נעשים למשוך כמה שיותר אנשים דתיים לאמונה ב'אותו האיש' רח"ל

מטריד: פעילות מסיונרית חמורה "מתמקדים באנשים דתיים"
מחאה נגד מיסיונרים, ארכיון צילום: Yonatan Sindel/Flash90    

ארגון 'בינינו' העוקב אחר פעילות מסיונרית וכבר חשף משפחות נוצריות שחיות כמו יהודים חרדים, קיבל מידע על בעיות קשות במעלה אדומים. על פי הארגון, ילדים קיבלו חוברת מסיונרית מאלמוני במגרש משחקים כולל לילד בן 6.

אחד התושבים סיפר לארגון, כי הוא קיבל הצעה מאחד התושבים באזור במהלך צעדה ברחוב באחד מימי השבתות, הוא חשב שהם יהודים, הם הזמינו אותו להצטרף אליהם למניין, אך כשהוא הגיע לשם הוא הבין שזה על 'אותו האיש', הוא קם ואמר "אין מצב" והלך משם.

על פי הקמפיין שהנוצרים מריצים, הם מחפשים לקנות בניין לכנסייה במעלה אדומים. באתר הקמפיין נכתב, "השם שנבחר היה 'קהילת מעלה אדומים', לפי תבנית 'הברית החדשה' (רח"ל) והקמת קהילה על שם העיר בה היא נמצאת".

הקהילה המשיחית הנוצרית מגייסת כעת תרומות בסך 850,000 $ הדרושים לרכישת הבניין במעלה אדומים, בזמן הכתיבה, הם גייסו כבר כ-66% מהסכום הדרוש. המשכיר הסכים למכור במחיר נמוך זה, בתנאי שיקבל את מלוא התשלום עד סוף דצמבר 2021.

זמן קצר לאחר שחתם על החוזה, מחירי הנדל"ן באזור עלו משמעותית והקהילה הנוצרית מפצירה בתורמים, "המשמעות היא שאם הם מחמיצים את המועד, או שהם יצטרכו להמשיך לשכור, כנראה בשכר דירה גבוה יותר, או שהם ייאלצו לרכוש במחיר גבוה יותר".

ל'בחדרי חרדים' הגיע מידע מאומת על אישה שמנהלת חוג לכלים עבודת יד, ותוך כדי מנהלת שיחות על 'אותו האיש'. האישה המשיחית מספרת באתר אינטרנט המיועד לכך, על פעילות של הארגון, וכי היא כבר הצליחה לסחוף אליה כמה וכמה נשים דתיות. בהמשך היא מתארת שיחות כפירה שהיא מנהלת עם אנשים דתיים בירושלים.

היא כותבת. "לא מזמן ערכתי סיור נוסף עם 55 אנשים שלא מאמינים (באותו האיש), כולל אישה בשם רות. ניהלנו שיחה עמוקה ואז כמה ימים לאחר מכן, 'במקרה', נפגשנו בחנות. רות כבר קראה את הספר ששלחנו לה והייתה להוטה ללמוד עוד. הזמנתי אותה לקרוא פרק מסוים, והסברתי לה שכל הפרק מדבר על 'אותו האיש', היא הבטיחה לקרוא אותו ולהודיע ​​לי מה היא חושבת. נא להתפלל שעיניה יפקחו, והיא תראה ותבין שהוא האדון והמושיע שלה". רח"ל, דברים נוראיים.

דיווח מטריד נוסף נמצא באתר האינטרנט שלהם, אחד האנשים מספר, "אשתי ואני הוזמנו לארוחת שבת נפלאה על ידי זוג שהכרנו דרך פרויקט ספר שוק ירושלים. שניהם ממשפחות חרדיות אך לאחרונה בחרו לחיות חיים חילוניים יותר. הם התעניינו לשמוע איך הפכתי למאמין ב'אותו האיש', מכיוון שעזבתי בעצמי רקע יהודי אורתודוקסי מאוד".

שאנון נוסן מארגון 'בינינו' אומרת ל'בחדרי חרדים', קיבלנו לאחרונה תלונות רבות בנוגע למאמצים של מיסיונרים להתקרב לתושבים בדרכים שונות, קיבלנו תלונות לקו החם שלנו, התושבים מקבלים בתיבות הדואר שלהם חומרים מיסיונרים, ההורים של ילדים שקיבלו חומר מיסיונרי, היו נסערים ודיווחו לנו על כך".

שאנון מציינת כי "הטפה למסיונריות לקטינים היא בניגוד לחוק, אבל מיסיונרים עוקפים לעתים קרובות את החוק הזה על ידי שליחת ילדיהם שלהם להעביר חומרים לילדים אחרים".

מגבית חומר מיסיונרי ארגון בינינו שאנון נוסן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד