י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
למה הוא מצפה?

יועצו של בנט, אודי רייטר, מספר על ההסכם החסוי

אודי רייטר, יועצו לשעבר של נפתלי בנט, התייחס להסכם הפיצויים שנחתם אתמול, לאחר טענות מצדו על שימוש שעשה בנט בתוכניות שהוא הגה, ללא תשלום או מתן קרדיט. רייטר: "יכול להגיד שאני מרוצה". הוא הוסיף: "מצפה מבנט שלפחות באזורים בפריפריה כן יחיל את תכנית סינגפור כדי לייצר את האמינות שלו"

יועצו של בנט, אודי רייטר, מספר על ההסכם החסוי
נפתלי בנט צילום: דוברות ראש הממשלה

אודי רייטר, יועצו לשעבר של ראש הממשלה נפתלי בנט, התייחס הבוקר (שלישי) להסכם הפיצויים החסוי שנחתם אתמול בינו לבין מעסיקו בתקופת הבחירות האחרונות, נפתלי בנט, לאחר טענות מצד רייטר על שימוש שעשה בנט בתוכניות שהוא הגה, ללא תשלום או מתן קרדיט.

רייטר אמר בראיון ל'גלצ' כי "הכול הסתיים באווירה טובה ואיחולי הצלחה. לא יכול לדבר על הסכום שקיבלתי, הוא חסוי, אבל יכול להגיד שאני מרוצה ו'ימינה' מרוצה".

רייטר הוסיף: "מצפה ממנו שלפחות באזורים בפריפריה כן יחיל את תכנית סינגפור כדי לייצר את האמינות שלו. יהיו עוד בחירות ונושא האמינות הוא דבר חשוב לראש הממשלה".

מפלגת 'ימינה' מסרה: "מאשרים כי מר רייטר העניק למפלגה שירותי ייעוץ במסגרת קמפיין הבחירות לכנסת ה-24 ומאחלים לו הצלחה בהמשך דרכו".

כזכור, אתמול דווח כי לאחר משא ומתן ארוך, ראש הממשלה נפתלי בנט הסכים לפצות את יועצו לשעבר אודי רייטר, ובכך הסכסוך בין השניים לא יגיע לבית המשפט.

רייטר סייע ליו"ר מפלגת 'ימינה' בכמה תוכניות שהגה, בהן תוכנית "סינגפור" ו-"טבעת סטרילית", מבלי לשלם לו או לתת לו קרדיט על אותן התוכניות. לטענתו של בנט, לא היה מדובר בייעוץ ולא הובטח כסף.

בסופו של דבר, כך נראה, ראש הממשלה העדיף להימנע מלקחת את העימות לבית המשפט ולאחר משא ומתן בין עורך דינו של רייטר, מיכאל דבורין, לבין עורכי דינו של ראש הממשלה נפתלי בנט - עמיחי ויינברגר וד"ר סער פאוקר - השניים הגיעו להסכם, לפיו - ראש הממשלה ייתן סכום כספי כפיצוי לרייטר, ולבקשתו של בנט הוא יישאר חסוי, והשניים לא יגיעו לבית המשפט.

אודי רייטר נפתלי בנט סינגפור פיצויים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד