כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
שר הביטחון הגיע לבקר

"הצעד שהציל אותי ממוות": גנץ שמע את תיאור המאבטח הפצוע

שר הביטחון בני גנץ ביקר את המאבטח שנפצע אתמול בפיגוע הדריסה במעבר תאנים בשומרון. המאבטח סיפר: "באתי להסתובב לדרוך את הנשק והוא פשוט פגע בי, המזל שלי שזזתי צעד ימינה. "אני פשוט זוכר שמישהו אומר לי 'מגיע רכב', והוא כנראה האיץ בבת אחת. אמרו לי שהספקתי לעשות צעד, אחרת כנראה הייתי במקום אחר היום"

"הצעד שהציל אותי ממוות": גנץ שמע את תיאור המאבטח הפצוע
בני גנץ מבקר את המאבטח שנפצע בפיגוע דריסה צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון

שר הביטחון בני גנץ ביקר הערב (שלישי) את המאבטח שנפצע אתמול בפיגוע הדריסה במעבר תאנים בשומרון, ושמאושפז בבית החולים שיבא. אל גנץ התלווה ראש רשות המעברים ארז צידון.

שר הביטחון גנץ שמע ממנו אודות האירוע, על הטיפול ואיחל לו רפואה שלמה. גנץ שוחח עם הצוות הרפואי במחלקת הטראומה בשיבא והודה להם על הטיפול המסור.

במהלך הביקור סיפר המאבטח לשר הביטחון על הרגע שבו דרס אותו המחבל: "באתי להסתובב לדרוך את הנשק והוא פשוט פגע בי, המזל שלי שזזתי צעד ימינה".

המאבטח, שמאושפז במצב קל-בינוני, תיאר לגנץ: "אני פשוט זוכר שמישהו אומר לי 'מגיע רכב', והוא כנראה האיץ בבת אחת. אמרו לי שהספקתי לעשות צעד, אחרת כנראה הייתי במקום אחר היום".

כשנשאל אם ייתכן שהיה מת, המאבטח השיב: "סיכוי טוב שכן". הוא הוסיף: "אני זוכר שאחרי זה מישהו אומר שהוא נטרל אותו עם כדור אחד, וזהו. אחר כך התעוררתי פה".

הפצוע הביע אופטימיות בנוגע לשיקומו: "הרופאים פה עשו עבודה טובה. הייתה לי בעיה עם הרגל, אני יודע בהתחלה שפחדו עליה ועוד דברים, אבל עכשיו אמרו לי שהכול בסדר. השיקום יהיה ארוך אבל בסדר, יש לי את המשפחה שלי שתעמוד מאחורי".

בני גנץ פיגוע דריסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד