ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
דחף וקילל

המפיקה של כוכב הזמר ובעלה הותקפו בשדה התעופה

המפיקה של הזמר גד אלבז, המריאה עם בעלה לנסיעת עסקים במיאמי, ובנחיתתה חוותה יחד עם בעלה מתקפה אנטישמית פיזית ומילולית מצידו של צעיר מתנשא שטוף שנאה | היא תיעדה את האיש והפיצה, במטרה שיועמד לדין על מעשיו | "זו אמריקה, לא גרמניה הנאצית. למרבה הצער, האנטישמיות חיה וקיימת"

המפיקה של כוכב הזמר ובעלה הותקפו בשדה התעופה
התוקף צילום: Yeshiva world news

זוג יהודים שטסו למיאמי הותקפו מילולית על ידי אנטישמי בזמן שירדו מטיסה במיאמי. ויקטוריה זירקייב, המפיקה של כוכב המוזיקה הישראלי, גד אלבז, ובעלה, טסו למיאמי לצורך עסקים, ונתקלו באנטישמי שלא הפסיק לקלל אותם.

היא סיפרה, כי כשהם חיכו בתור לרדת מהמטוס, בעלה הסיר את המסכה לרגע כדי להסדיר את נשימתו, שכן במטוס היה חם מאוד. מיד כשהסיר את המסכה שלו, גבר בשנות ה-20 לחייו צעק עליו שילבש את המסכה חזרה. כדי לא ליצור מהומה, הגבר היהודי הרים את המסכה בחזרה.

באדיבות Yeshiva world news.

אבל האנטישמי לא סיים איתם, כשבני הזוג היהודים נכנסו לטרמינל, הם הסירו את המסכות שלהם כפי שמותר להם על פי חוק, והאיש הלך אחריהם שוב ואמר, "למה שלא תלבשו את המסכות שלכם יהודים***".

על פי הדיווח באתר Yeshiva world news, הגבר האנטישמי אף החל לתקוף פיזית את הבעל, דחף אותו, מה שגרם לבני הזוג לדחוף אותו חזרה, שניהם החלו להילחם נגד התוקפן שטוף השנאה, ואילצו אותו להתרחק מהם.

הוא המשיך לקלל אותם בשדה התעופה, וקילל אותם על שהסירו את המסכות שלהם. "זו אמריקה, לא גרמניה הנאצית. למרבה הצער, האנטישמיות חיה וקיימת", אמרה ויקטוריה. "מאשימים את היהודים בכל דבר. ההורים שלי עזבו את ארצם כדי לברוח מאנטישמיות, רק כדי שילדיהם לא יחוו אותה באמריקה".

מיאמי אנטישמי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד