ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
"חייבים תמיד להיות הפוכים"

מתנגדת החיסונים שנפטרה מהנגיף: הגרש"מ עמאר והפרויקטור נועדו. צפו

במהלך פגישה עם ממונה הקורונה הפרופ' סלמן זרקא, שיתף הראשון לציון הגאון רבי שלמה משה עמאר על ביקור שקיים בבית אלמן, לאחר פטירתה של אשתו - מתנגדת החיסונים • בהמשך תקף הרב עמאר בחריפות את מתנגדי החיסונים | צפו  

מתנגדת החיסונים שנפטרה מהנגיף: הגרש"מ עמאר והפרויקטור נועדו. צפו
הגרש"מ עמאר וממונה הקורונה זרקא צילום: באדיבות המצלם

הראשון לציון ורבה הראשי של ירושלים הגאון רבי שלמה משה עמאר נועד הבוקר (רביעי) עם ממונה הקורונה פרופ' סלמן זרקא - ושיתף אותו בסיפור כואב על אישה הרה, שנפטרה לאחר שהתנגדה לחיסונים. 

"ביקרתי בבית של אישה בהריון שנפטרה מהקורונה והיא הייתה מתנגדת חיסונים" סיפר הרב עמאר לזרקא "יחד עם בעלה היא הייתה מפרסמת...", רמז הרב עמאר על כך שהייתה מפיצה תכנים נגד החיסונים ברשת. 

הרב עמאר גולל את שסיפר לו האלמן: "כשבאתי לנחם אמר לי בעלה בבכיות 'בבקשה תודיע שאנחנו חוזרים בנו. תודיע שאנחנו מבקשים שיתחסנו'". 

במהלך הפגישה תקף הרב עמאר במילים חריפות את מתנגדי החיסון המפיצים כזבים ומונעים מאנשים להגן על עצמם מפני הנגיף. 

רבה של ירושלים סיפר לפרויקטור כי מספר פעמים ניגשו אליו מתנגדי חיסונים וניסו לשכנעו לסגת מעמדתו אך הוא גער בהם. "יש המתנגדים שמפיצים כזבים משום שהם תמיד חייבים להיות הפוכים, ויש שעושים זאת בכדי שיתייחסו אליהם".

"אני כבר קראתי כמה פעמים לציבור כולו. שעלינו לשמוע לדברי הרופאים ולהתחסן" אמר הגרש"מ עמאר. יש לנו בארץ רופאים מומחים ממדרגה ראשונה בכל התחומים, ומדענים גדולים שמתכבדים בהם גם בעולם הרחב. בעניין חיסון הילדים, אנחנו יודעים על מקרים רבים שסבא או סבתא נדבקו מהנכדים, או לפעמים דוד או דודה הלכו לעולמם". 

הרב עמאר סיפר שנפגש עם פרופסורים מומחים מהשורה הראשונה, מנהלי מחלקות פוריות, לב וילדים, וחקר ודרש אחר בטיחות ויעילות החיסון, ומצא את הכול דברי אמת. הרב עמאר ציין כי לאורך ההיסטוריה מספר פעמים החיסונים הצילו רבבות וכי הטענות על נזקים לטווח ארוך הם עורבא פרח בעוד שהקורונה קטפה מאיתנו יהודים יקרים וטובים שיכלו להתחסן ולהינצל. 

הוא בירך את פרופסור זרקא להצלחה במבצע החיסונים המתחיל במוסדות החינוך והבטיח לפעול ולעודד את הציבור המאזין לשיעוריו ברחבי הארץ ובשידורי הרדיו לחסן את ילדיהם.

מתנגדי חיסון הגרש"מ עמאר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד