י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
'אדם מוסרי' תרתי משמע

אינסטגרם תודיע למשתמשים מתי לקחת הפסקה

מנכ"ל אינסטגרם הודיע על שורת חידושים ביישומון הפופולרי בעיקר בקרב צעירים. כולל תזכורת לקחת הפסקה בשל ההתמכרות של רבים מהמשתמשים לאפליקציה. וגם, אפשרויות להגנה על הילדים מפני סכנות

אינסטגרם תודיע למשתמשים מתי לקחת הפסקה
אינסטגרם צילום: אילוסטרציה צילום Pixabay

אפליקציית 'אינסטגרם' מוציאה שורה של פיצ'רים חדשים, כולל אחד שקורא למשתמשים לקחת הפסקה ואחרים שנועדו להגן על ילדים, כך הודיעה החברה.

המנכ"ל אדם מוסרי אמר ביום שלישי בפוסט שפרסם בבלוג שלו כי ענקית המדיה החברתית תתחיל "לנקוט גישה מחמירה יותר למה שאנו ממליצים לבני נוער באפליקציה, נמנע מאנשים לתייג או להזכיר כאלה שלא עוקבים אחריהם, אנחנו נעודד בני נוער לנושאים שונים אם הם מתעסקים בנושא אחד במשך זמן רב".

אינסטגרם גם תתחיל לאפשר להורים ואפוטרופוסים לראות כמה זמן הילדים שלהם מבלים באינסטגרם ולהגדיר מגבלות זמן. התכונה שנקראת "זמן הפסקה" תושק מיידית בארה"ב, בריטניה, אירלנד, קנדה, ניו זילנד ואוסטרליה, ותושק ברחבי העולם בתחילת השנה הבאה, אמר המנכ"ל אדם מוסרי.

זוהי מערכת הצטרפות, כלומר המשתמשים יצטרכו להפעיל את המערכת. בנוסף, החל מינואר, אינסטגרם תאפשר למשתמשים לנקות את הפרופילים שלהם בבת אחת, ולמחוק בכמות גדולה את התוכן שלהם, כולל תמונות, סרטונים, לייקים ותגובות, הוסיף מוסרי.

 

אינסטגרם (Instagram)

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד