י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
ה'קרישמע ליינען' לאחר הקורס

החרדי שריגש את אנשי ההייטק בבית ברמת גן

אברהם פורגס, מתנדב באיחוד הצלה, מספר על אירוע מרגש ומקרה של "השגחה פרטית": הוא הגיע למסור הדרכה מצילת חיים למשפחה לא-חרדית ברמת גן, אך הגיע לסיטואציה בה ערך תפילת 'קריאת שמע' כשכל המשפחה השתתף יחד איתו בתפילה ביראת כבוד, ליד הרך הנולד

החרדי שריגש את אנשי ההייטק בבית ברמת גן
אברהם פורגס צילום: איחוד הצלה דרום

אברהם פורגס, מתנדב באיחוד הצלה, סיפר על אירוע מרגש ומקרה של "השגחה פרטית" שקרה לו אתמול (שלישי) כשהגיע למסור הדרכה מצילת חיים למשפחה לא-חרדית ברמת גן.

"אני גם מעביר הדרכות של החייאה וכו'" שיתף אברהם, תושב אשדוד בשנות ה-40 לחייו, "אתמול הייתי אצל משפחה שהזמינה קורס אצלם בבית. כמובן שהגעתי באנרגיות טובות ועם ציוד מלא. לאחר ההדרכה היפה והתרגול של בני המשפחה ולאחר שאנחנו כבר מכירים כמה שעות, אז נושאי השיחה התרחבו קצת".

לדבריו, "הם סיפרו שלפני שבוע נולד להם תינוק במשפחה ולכן הוחלט שההורים הדודים והסבים והסבתות יעברו קורס החייאה בדגש על טיפול בתינוקות שאלתי לשלום הילד ולשמו, והסתבר שמחר (שזה היום) נערכת הברית, כמו כן התברר שהתינוק נמצא בדירה".

"מכיוון שכבר הייתי במקום והם התעניינו על מנהגים והלכות שקשורות לברית (משפחה שאין להם שום ידע בתחומי הדת), אז סיפרתי שיש גם מנהג בלילה לפני הברית לקרוא 'קריאת שמע' ליד התינוק וכו'. שאלתי אם מישהו יודע להגיד קריאת שמע - לצערי התשובה לא הייתה חיובית (למרות שהיה שם מישהו שידע מה זה). מדובר על משפחה של אנשי הייטק - מתכנתים וכו'", סיפר המתנדב שמצא את עצמו פתאום בעמדת "משפיע".

"לבקשתם", המשיך אברהם לספר, "הסכמתי בשמחה לערוך את תפילת קריאת שמע כפי המנהג, וכך מצאתי את עצמי בסלון של משפחה ברמת גן עורך תפילת 'קריאת שמע' וכל המשפחה יחד איתי בתפילה ביראת כבוד".

אברהם סיים את התיאור המרגש ואמר: "היה זה מחזה ממדהים ומקרב לבבות. לפעמים אנחנו זוכים לראות למה זימן אותנו הבורא למקום מסוים בזמן מסוים. מזל טוב למשפחה".

החייאה קורס קרישמע ליינען

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד