י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
שוד אלים בצפון

המתחזים שלפו את האם מהמיטה וכפתו את בנה

שוד אלים ביישוב נופית בצפון: שודדים שהתחזו לשוטרים תקפו זוג רופאים בכירים בביתם. הנשדדים לא נדרשו לטיפול רפואי. כוח משטרה הגיע למקום, ובמקביל נפרשו מחסומים ונערכו סריקות אחרי השודדים. עד כה טרם נעצר איש  

המתחזים שלפו את האם מהמיטה וכפתו את בנה
שריפה בהרי ירושלים צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

שוד אלים ביישוב נופית בצפון: אלמונים תקפו היום (רביעי) זוג רופאים בכירים בביתם. השודדים הצליחו לקחת סכום כסף גדול שהיה בבית, ונמלטו. כך דווח ב'וואלה'.

סמוך לשעה 09:30 בבוקר הגיעו אלמונים לביתם של זוג רופאים - הוא מנהל מחלקה בבית חולים ופרופסור בפקולטה לרפואה והיא רופאה בכירה - המתגוררים באחד הבתים המפוארים ביישוב.

על פי החשד, האלמונים הגיעו לביתם של הזוג, כשהם רעולי פנים והזדהו כשוטרים. לאחר מכן, באיומי אקדח שלוף, הם אזקו את הבן, כבן ה-18, הוציאו את הרופאה בת ה-53 ממיטתה באיומי אקדח לרקה, ואזקו גם אותה. וכך, בעוד שהאם ובנה יושבים כפותים, קפואים והמומים - שדדו מהבית סכום כסף גדול, ונמלטו. 

על פי הדיווח, הרופאה הצליחה להשתחרר מאזיק אחד וכך בסופו של דבר להשתחרר ולשחרר את הבן. למרבה המזל הנשדדים לא נדרשו לטיפול רפואי. כוח משטרה הגיע למקום. ובמקביל נפרשו מחסומים ונערכו סריקות אחרי השודדים. עד כה טרם נעצר איש. על פי החשד מדובר בשוד ממוקד לאחר "עבודה מודיעינית" מוקדמת.

התחזות לשוטר שוד אלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד