כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
מאחורי הקלעים

דיווח: הבית הלבן עובד מול התקשורת כדי לקבל סיקור חיובי

הממשל "לא מרוצה" מהכותרות הלא מחמיאות, ומהסיקור של התנהלות בנושאי כלכלה, ולכן "עבד מאחורי הקלעים בניסיון לעצב מחדש את הסיקור לטובתו", כך טוענים מקורות לרשת CNN

דיווח: הבית הלבן עובד מול התקשורת כדי לקבל סיקור חיובי
נשיא ארה"ב ג'ו ביידן צילום: דוברות הבית הלבן

הבית הלבן מתחנן בחשאי לחברות חדשות לתת סיקור "נוח" לנשיא ארה"ב ג'ו ביידן, במקום להתמקד במחדלים שלו, כך לפי דיווחים בארה"ב.

הממשל "לא מרוצה" מהכותרות הלא מחמיאות, ומהסיקור של התנהלות בנושאי כלכלה, ולכן "עבד מאחורי הקלעים בניסיון לעצב מחדש את הסיקור לטובתו", כך אמרו מקורות לרשת CNN.

בכירי הבית הלבן והממשל "תדרכו את חברות החדשות הגדולות במהלך השבוע האחרון", אמר מקור לכתב הרשת אוליבר דארסי. את הפגישות הובילו שלישיית פקידי ממשל: סגני המנהלים של המועצה הלאומית לכלכלה, דיוויד קמין ובהראט רממורטי, כולל בכיר נוסף, ג'ון פורקארי, כך כתב דארסי בניוזלטר שלו.

הדיווח של דארסי על השיחות הסודיות קשור גם לדנה מילבנק, מה'וושינגטון פוסט', שכתבה לאחרונה מאמר שכותרתו: "התקשורת מתייחסת לביידן רע כמו או יותר גרוע מטראמפ". עוד כתבה, "התקשורת השמאלנית קשוחה כלפיו, אין לו תמיכה אמיתית", אמרה מילבנק על ביידן.

במאמר מערכת שפורסם ב'ניו יורק פוסט' ביום שני האחרון, נכתב, "עד כמה הבית הלבן הזה הפך להיות מנותק מהמציאות, ראש הסגל הנשיאותי רון קליין קורא לכם לשקול את הרעיון שהעיתונות מחמירה כלפי הנשיא ג'ו ביידן מאשר כלפי קודמו".

עוד נכתב, "במילים אחרות, התקשורת צריכה לשים את האובייקטיביות בצד, שמא הרפובליקנים יערכו קאמבק. כאילו אנשים לא יכולים לראות בעצמם שהאינפלציה מזנקת, הגבול הדרומי הפך לבדיחה, ביידן מעולם לא הספיק לרסק את הקורונה כפי שהבטיח".

עוד נכתב במאמר: "למרבה הצער, רוב הליברלים עדיין אוכלים את ההיסטריה, והם חלק הארי של חצי מיליון העוקבים בטוויטר של קליין. אבל נראה שהבחור שמנהל את הבית הלבן באמת מאמין בטמטום הזה בעצמו, מה שמסביר מדוע הנשיאות הזו היא כל כך אסון".

סיקור אוהד סיקור תקשורתי הבית הלבן ג'ו ביידן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד