י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
המשטרה פרסמה תיעוד

תוך שבועיים: פרץ לאותו בית כנסת שלוש פעמים

משטרת ניו יורק מחפשת אחר גנב שפרץ לאותו בית כנסת שלוש פעמים בשבועיים האחרונים וגנב בסך הכל 2,200 דולרים. המשטרה פרסמה תיעוד ממצלמת אבטחה מחוץ ומתוך בית הכנסת ופנתה לעזרת הציבור בזיהויו ובתפיסתו

תוך שבועיים: פרץ לאותו בית כנסת שלוש פעמים
הפורץ צילום: מצלמות אבטחה

משטרת ניו יורק מחפשת אחר גנב שפרץ לאותו בית כנסת שלוש פעמים במהלך השבועיים האחרונים, וגנב לפחות 2,200 דולר מבית הכנסת במהלך שלוש הפריצות.

העבריין פרץ לראשונה לבית הכנסת בברוקלין בסביבות השעה 22:00 ביום שני, 22 בנובמבר, וניפץ חלון אחורי כדי להיכנס אליו. הוא גנב כ-600 דולר במהלך אותה הפריצה.

על פי הדיווח באתר Yeshiva world news, באותו שבוע, ביום חמישי הוא פרץ שוב וניפץ את אותו חלון אחורי וגנב כ-750 דולר מקופות צדקה. הוא חזר שוב ביום ראשון האחרון, ניפץ שוב את החלון האחורי האהוב עליו, ויצא עם כ-850 דולרים נוספים מקופת הצדקה של בית הכנסת.

משטרת ניו יורק, ביקשה מכל מי שיש לו מידע לגבי זהותו של האיש, להתקשר לקו החם של המשטרה, או למסור מידע באתר המיועד לכך.

שורת הגניבות הללו מגיעות על רקע תופעה מטרידה שמתרחשת במהלך החודשים האחרונים בשכונת פלטבוש ברובע ברוקלין בניו יורק. מדובר בקבוצת בני נוער מבתים חרדיים שפרקו עול תורה ומצוות, נכנסים לבתי הכנסת בליל שבת. הצעירים פותחים את הדלתות בליל שבת, מאחר והם מכירים את הקוד של מנעול הדלת הידני, שמורכב מאותיות לדוגמא כמו בס"ד, והצעירים יודעים כי בגימטרייה אלו המספרים 2 6 ו-4. וכך הם נכנסים באין מפריע ועושים ככל העולה על רוחם.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי אותם נערים גנבו כספים מקופות צדקה, וחיפשו בתוך התאים מפתחות של רכבים שאנשים השאירו בערב שבת. בשיטה זו הצליחו הצעירים לגנוב כמה רכבים במהלך שלושת החודשים האחרונים והמשטרה לא מצליחה בכל המקרים להניח את ידה עליהם.

משטרת ניו יורק פריצה לבית כנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד