י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
עוד שלושה חודשים בר מצווה

הילד שנפצע: הגר"ח הורה להוסיף שם - הרבי ערך מעמד מיוחד לאחר חצות

לאחר חצות לילה התקיים מעמד מיוחד של הוספת שם לילד שנפצע קשה בערב נר ראשון של חנוכה לאחר שנפל עליו עמוד אבן. שר התורה הגר"ח קנייבסקי הורה להוסיף את השם 'חיים' והאדמו"ר מרחמסטריווקא ערך מעמד מיוחד. התפללו עבור: חיים משה יהודה בן לאה בריינדל

הילד שנפצע: הגר"ח הורה להוסיף שם - הרבי ערך מעמד מיוחד לאחר חצות
הגר"ח ומעמד הוספת השם אמש צילום: באדיבות המצלם

מצבו של הילד משה יהודה בן לאה בריינדל מחסידות דושינסקיא בעיר בית שמש שנפצע באורח אנוש מעמוד אבן שנפל עליו בחצר הבית בעיר מוסיף להיות קשה מאוד והוא זקוק לרחמי שמים מרובים.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי אמש נכנס אחד מבני המשפחה אל מעונו של שר התורה הגר"ח קנייבסקי שהורה להוסיף לילד את השם 'חיים' כסגולה לרפואה שלמה.

הגר"ח קורא את השאלה של בני המשפחה אמש

בני המשפחה פנו אל רבם האדמו"ר מדושינסקיא שהפנה אותם - כמו אדמו"רים רבים - אל האדמו"ר מרחמסטריווקא שיעשה את הוספת השם לילד. הילד הוא נכדו של הרה"ח רבי יואל קלפהולץ מקורבו של הרבי שעושה רבות למען שמירת הדיבור בתפילה בבתי הכנסת.

ואכן אמש לאחר חצות לילה נערך בהיכל הטישים של חצר חסידות רחמסטריווקא בשכונת גוש 80 ירושלים מעמד הוספת שם ונקרא שמו "חיים משה יהודה בן לאה בריינדל" לרפואה שלמה בתוך שאר חולי עמו ישראל.

במעמד השתתפו קבוצת חסידים ובחורים מהישיבה שם אמרו סדר של פרקי תהילים שמורה הרבי לומר, לאחר מכן אומרים תפילה מהחיד"א והשם החדש שנוסף. 

מעמד הוספת השם אמש לאחר חצות לילה

בחצר חסידות רחמסטריווקא מקובל כבר אצל האדמו"רים זצ"ל וכן אצל הרבי שרבים מגדולי האדמו"רים שולחים שהרבי יעשה את מעמד הוספת השם. 

בני המשפחה של הילד עמם שוחחנו, אומרים כי "המצב כבר אתמול היה קריטי ביותר, בעוד שלושה חודשים הוא אמור לחגוג בר מצווה, אנחנו מבקשים מעם ישראל תקרעו את השמים למענו שיבריא ויחזור לאיתנו". 

כזכור, בערב נר ראשון של חנוכה נפצע הילד' באורח קשה לאחר שעמוד קרס עליו בחצר בית ברחוב רבי צדוק בבית שמש והוא פונה לבית החולים הדסה עין כרם שם נלחמים הרופאים על חייו. 

הרב חיים קנייבסקי הרבי מרחמסטריווקא הרבי מדושינסקיא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד