י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
טרגדיה בבני ברק

משפחת ר' דוד סאמסון חושפת בדמעות: ״שנתיים של ייסורים קשים ונוראים״

הגאון רבי דוד סאמסון זצ״ל היה מפארי כולל ישיבת הרשב״י בבני ברק, אלא שלאחר שנתיים של יסורים קשים הוא הסתלק לשמי מעלה, מותיר אחריו את רעייתו האלמנה ושני ילדים בגיל השידוכין אשר מתקשים לעכל את הטרגדיה הנוראה. בלית ברירה הם יוצאים בזעקה שאסור לנו להתעלם ממנה, פשוט אסור

משפחת ר' דוד סאמסון חושפת בדמעות: ״שנתיים של ייסורים קשים ונוראים״
הרב דוד סמסון ז"ל צילום: באדיבות המצלם

בני ברק ידעה השבוע את אחת מהאסונות הקשים ביותר. אברך משכמו ומעלה, אדם שהקדיש את כל חייו לתורה ולעבודת השם, הסתלק לבית עולמו לאחר יסורים קשים ומרים, כאשר הוא מותיר אחריו אשה אלמנה שבורה ורצוצה, ושני ילדים הממאנים להינחם אחר הסתלקותו לשמי מעלה של אביהם האהוב.

לחצו כאן וסייעו למשפחה בשעתה הקשה>>>

היה זה האברך החשוב הרב הגאון רבי דוד סאמסון זצ״ל אשר היה מחשובי התלמידי חכמים בכולל ישיבת הרשב״י בעיר בני ברק, העומד בנשיאותו וראשותו של חבר מועצת גדולי התורה הגאון רבי מאיר צבי ברגמן שליט״א, שמו הטוב של המנוח הלך לפניו, והוא היה נחשב לארי שבחבורה, פשוטו כמשמעו.

במשך שלושים וחמש שנים הוא יישב על אותו ספסל בהיכל הכולל כשהוא שקוע בארבע אמות של תורה וקדושה. עוד קודם לכן, בצעירותו הוא זכה לקרבה מיוחדת ממרן ראש הישיבה הגאון רבי אהרון יהודה לייב שטיינמן זיע״א אשר חיבבו והעריצו עד למאוד. השניים התוועדו זה לזה במהלך לימודיו של המנוח בישיבת ״גאון יעקב״ ומני אז ידו לא משה מידי מנהיג הדור.

״הוא לא היה סתם אברך״, סופדים לו מכריו הרבים, ״הוא היה אדם משכמו ומעלה, אדם כזה ששם את כל תענוג החיים בצד והחליט להקדיש את כל חייו לעסק התורה. במקור הוא היה חסיד באבוב אך נפשו נקשרה בעבותות לא אהבה לכולל הליטאי שם הוא שקד על התורה יום ולילה. ממש כך״.

אלא, שחייו הקצרים נגדעו באחת. לפני כשנתיים נדבק המנוח בנגיף הקורונה ובעקבות סיבוך רפואי מצבו ישע עליות ומורדות. למרות היסורים הקשים המשיך המנוח לשבת באוהלה של תורה, לגמוע עוד דף גמרא ועוד סימן בשולחן ערוך.

לפני ימים אחדים, קרה הנורא מכל, האברך המופלא, יקר היקרים, רבי דוד סאמסון הסתלק בסערה השמיימה. האסון היה נורא, מאות ליוו אותו למנוחות, אך בביתו אי שם בבני ברק בני המשפחה מתקשים לעכל, מתקשים לשרוד את הטרגדיה הקשה שפקדה אותם.

המנוח הותיר אחריו את רעייתו האלמנה ושני ילדים בגיל השידוכין אשר נותרו לבדם, נותרו ללא פרוטה בכיסם, זאת מלבד החובות שהמנוח הותיר. בלית ברירה, הם יוצאים בתחינה ובבקשה שאנו, כל אחד מאיתנו, יפתח את ליבו וכיסו ויירתם בעין יפה. למענם - בשביל שהילדים היתומים יוכלו להינשא בכבוד. בשביל שהאישה האלמנה תשרוד את התקופה הקשה הזו. ובעיקר, למעננו - בכדי שאנו נזכה למצווה החשובה הזו לשמח לב אלמנה ויתומים. הצטרפו עוד עכשיו לזעקה הנוראה הזו.

לחצו כאן וסייעו למשפחה בשעתה הקשה>>>

ייסורים קשים קופת העיר טרגדיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד