כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
כך פעלה השיטה

המרדף של הקשיש אחר הגנב המתחזה | תיעוד

כתב אישום הוגש נגד אדם, אשר נהג להגיע לבתי קשישים באמתלות שקריות שונות כמו התחזות לאיש מקצוע בתחום הגז, או התחזות לאינסטלטור ולפי החשד גנב מהם אלפי שקלים

המרדף של הקשיש אחר הגנב המתחזה | תיעוד
הקשיש במרדף אחר הגנב צילום: דוברות המשטרה

המשטרה פתחה בחקירה סמויה, עם קבלת דיווחים מאזרחים קשישים, על חשד לגניבות ופריצות בדרך תחבולה, שבוצעו בחודשים האחרונים ע"י אלמוני. מהתלונות עלה כי החשוד נהג להגיע לבתי קשישים בעיר, באמתלות שקריות שונות כמו התחזות לאיש מקצוע בתחום הגז, או התחזות לאינסטלטור.

על פי החשד, החשוד הציג מצג שווא של ליקויי בטיחות חמורים ואז דרש מהקשישים להיכנס באופן דחוף לבדוק את דירתם, כאשר בחלק מהמקרים בהם נענה בשלילה, נהג להיכנס בכוח תוך תקיפת הקשישים בדירתם.

בשיטה זו, הצליח הנאשם להתגנב לבתי הקשישים, לחטט בחפציהם בחדרים עד שהיה מאתר את מבוקשו ולגנוב כסף מזומן בשווי כולל של אלפי שקלים, ארנקים וחפצים אישיים יקרי ערך.

במסגרת החקירה התבצעה פעילות מבצעית במהלכה חשפו שוטרי תחנת השכונות בשבוע שעבר, ב"שעת מעשה", את זהותו של החשוד בזמן שיצא מדירת קשישה נוספת אשר ממנה גנב עפ"י החשד באותה השיטה סכום כסף גבוה במזומן שנתפס ברשותו.

החשוד, תושב הצפון בשנות ה-50 לחייו, נעצר לחקירה בתחנה, בסיומה נכלא ומעצרו הוארך מעת לעת בבית המשפט עד היום.

בתום מיצוי החקירה כנגד החשוד, הגישה הבוקר התביעה המשטרתית כתב אישום חמור ובקשה למעצרו עד תום ההליכים בגין עבירות של התפרצות לדירה, גניבה ותקיפה לשם גניבה בחמישה אירועים שונים בחודשים האחרונים.

 

גנב מתחזה כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד