כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
תיעוד יוצא דופן

הרב ניסה לעצור את מתנגד החיסונים; הקהל השתולל

סערה בנתיבות: הגאון רבי שמואל מונטג, רב הקהילה, ניסה למנוע הרצאה של דניאל עשור נגד חיסוני הקורונה, אך הקהל סירב להתפנות • צפו בדרמה

הרב ניסה לעצור את מתנגד החיסונים; הקהל השתולל
הרב ניסה לעצור את מתנגד החיסונים; הקהל השתולל צילום: רשתות חברתיות

התיעוד שמסעיר את נתיבות: הגאון רבי שמואל מונטג, רב הקהילה החרדית בנתיבות, הגיע לכינוס של אנשים המסרבים להתחסן מפני נגיף הקורונה, וביקש למנוע את המשך ההרצאה.

בתיעוד שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' נצפה הרב נכנס לכינוס וניגש למרצה דניאל עשור. הרב אומר: "יידעו אותי שבמסגרת הדיבורים, דיברת נגד החיסונים".

כשהמרצה ענה בחיוב - הרב ביקש ממנו לעצור ואמר כי ההתנגדות לחיסונים עומדת בניגוד לדעתם של גדולי ישראל מכל החוגים והעדות, אך המרצה התנגד לדברי הרב מונטג ואמר כי "המקורות של גדולי ישראל אינם אמינים".

הרב מונטג פנה לקהל, וביקש מכולם לעזוב את הכינוס, אך בקהל הגיבו בקולות וברעשים. גם לאחר שאחד מהמארגנים ביקש מהקהל להיות בשקט ולכבד את הרב - הקהל סירב להתפנות מהמקום.

גורם בבית הרב מונטג אומר ל'בחדרי חרדים' כי המארגנים לא פרסמו כי מדובר בכינוס נגד חיסוני הקורונה. "הם לקחו מקום, וקיימו בו כינוס. רק לאחר מכן נודע לרב כי מדובר בכינוס של מתנגדי חיסונים". לדבריו, "לא מדובר בקהל של תושבי נתיבות בלבד".

מתנגדי חיסון הרב דניאל עשור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 109 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד