י"ט אייר התשפ"ד
27.05.2024
טראמפ נגד נתניהו

ראש האופוזיציה משיב למתקפה של הנשיא לשעבר

קודם כניסת השבת נשלחה תגובה מטעמו של נתניהו לפרסום דבריו של הנשיא לשעבר טראמפ, שאמר כי הוא זועם על נתניהו שמיהר לברך את ביידן לאחר הבחירות. נתניהו הסביר כי הוא מעריך את טראמפ, אך הדגיש כי חשובה לו מערכת היחסים בין המדינות ולכן בירך את ביידן

ראש האופוזיציה משיב למתקפה של הנשיא לשעבר
טראמפ ונתניהו צילום: קובי גדעון, לע"מ

בתגובה לפרסום ראיון של נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ ביום שישי בו השמיץ את ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, וטען כי הוא ניתק עימו קשר, נתניהו משיב לטראמפ ואומר כי על אף הערכה הרבה שיש לו לנשיא הרפובליקני לשעבר, האינטרס של מדינת ישראל ויחסיה עם ארה"ב עומדים לנגד עיניו.

בראיון של הנשיא טראמפ שפורסם ב'ידיעות אחרונות' כחלק מקמפיין לספר החדש של הפרשן ברק רביד, שוחח הפרשן הישראלי עם טראמפ שזועם מאוד על הברכה של נתניהו לנשיא הנוכחי ג'ו ביידן וטוען כי היה מהראשונים בעולם לנקוט בצעד הזה על אף חילוקי הדעות בארה"ב.

"לא היה אף אחד שעשה יותר עבור נתניהו ממני, לא היה אף אחד שעשה עבור ישראל יותר ממני, הגולן היה ביג דיל. עשיתי את זה לפני הבחירות - וזה עזר לנתניהו הרבה, הוא היה מפסיד בלעדיי", אמר טראמפ, וציין בזעם כי "האדם הראשון שרץ לברך את ג'ו ביידן היה נתניהו, לא רק שהוא בירך אותו - הוא עשה את זה בסרטון מוקלט, טעות נוראית, לא דיברתי איתו מאז".

סמוך לכניסת השבת ראש האופוזיציה בנימין נתניהו הגיב לטראמפ, ובהודעה מטעמו נמסר: "ראש הממשלה לשעבר נתניהו מעריך מאוד את התרומה הגדולה של הנשיא טראמפ למדינת ישראל ולביטחונה", יחד עם זאת הדגיש נתניהו כי "הוא גם מעריך מאוד את החשיבות של הברית האיתנה בין ישראל לארה״ב ועל כן היה חשוב לו לברך את נשיא ארה"ב הנכנס".

בנימין נתניהו דונלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד