י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
ישפיע על החקיקה

הכתב נדבק; תשעה חברי כנסת נכנסו לבידוד

אחרי שנתניהו ו-130 מעובדי הכנסת נכנסו לבידוד מחשש לחשיפה לחולה מאומת, תשעה חברי כנסת נוספים נדרשו הבוקר להיכנס לבידוד מחשש שנדבקו מכתב ערוץ 'כנסת' שאומת לקורונה והללו היו בקרבתו 

הכתב נדבק; תשעה חברי כנסת נכנסו לבידוד
הכנסת צילום: Pierre Terdjman / Flash90

תשעה חברי כנסת ייכנסו לבידוד, לאחר שנחשפו לחולה קורונה עם חשש לאומיקרון, הדבר ישפיע על הליך החקיקה השבוע בכנסת, לצד הגבלות במשכן שבוודאי יחזרו בעקבות התפרצות התחלואה.

בכנסת עדכנו הבוקר (ראשון) כי תשעה חברי הכנסת מהקואליציה ומהאופוזיציה התבקשו להיכנס לבידוד, לאחר שנחשפו לכתב ערוץ 'כנסת', שנמצא חיובי לקורונה עם חשש להידבקות בזן האומיקרון.

מדובר בחברי הכנסת גלעד קריב, מרב בן ארי, גדי יברקן, יום טוב כלפון, קטי שטרית, מוסי רז, משה טור פז, שמחה רוטמן וכן השר במשרד האוצר חמד עמאר.

אלה מצטרפים לראש האופוזיציה בנימין נתניהו וחבר הכנסת סיימון דוידסון, שנכנסו בליל שבת לבידוד יחד עם 130 עובדי כנסת, כאשר בסוף השבוע סיימו ראש הממשלה נפתלי בנט, שר הביטחון בני גנץ וחבר הכנסת מאיר פרוש, את הבידוד שלהם לאחר שביצעו שתי בדיקות שליליות.

כניסתם של חברי הכנסת לבידוד עלולה להשפיע על הליך החקיקה השבוע בכנסת, מלבד היעדרותה של חברת הכנסת שירלי פינטו שנמצאת אחרי לידה, גם שורה של 11 ח"כים בבידוד, כשעל סדר היום נמצא חוק החשמל, שמעורר משבר מול מפלגת רע"מ וכך גם חוק הגיוס שנמצא על סדר היום ואמור לעלות מחר להצבעה.

בעקבות כך, יו"ר הקואליציה ח"כ עידית סילמן, ביקשה מיו"ר הכנסת מיקי לוי, למצוא דרכים אחרות לאפשר הצבעת חברי הכנסת שלא דרך יציע המבודדים. סילמן ממליצה במקביל גם להגביל את הכנסים שמתוכננים השבוע במשכן כדי לבלום את ההתפרצות.

חברי כנסת בידוד ביתי אומיקרון קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד