י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
מכתב בקליק

הפתרון החדשני לשליחת קבלות ומכתבים בדואר

"מכתב בקליק" - השירות שיחסוך לכם את ההתעסקות בהדפסה ומשלוח של מכתבים • דפוס בארי, בית הדפוס הוותיק בישראל, בשירות חדש, שחוסך לכם את פרוצדורת כתיבת המכתבים במשרדכם וההליכה המיותרת לדואר – בקליק אחד עם מדפסת וירטואלית, המאפשרת לשלוח מכתבים היישר מהמחשב במשרד

הפתרון החדשני לשליחת קבלות ומכתבים בדואר
שליחת מכתב צילום: freepik

הכירו את "מכתב בקליק": מדפסת וירטואלית, המאפשרת לשלוח מכתבים היישר מהמחשב של המשרד, ישירות למדפסת של דפוס בארי ומשם לדואר. כן, כל כך פשוט. בלי לבזבז זמן, כסף, כ"א, מקום אחסון, ניירת וגם סיכון מיותר בעידן הקורונה.

"השירות החדש שלנו מיועד למוסדות, עמותות, עורכי דין, בתי ספר, כוללים ומשרדים שונים, השולחים עשרות ומאות מכתבי דואר בחודש", מסביר אלון כסלו, מייסד "מכתב בקליק". "במקום ההתעסקות המשרדית המיותרת – אנחנו נדפיס, נעצב, נכניס למעטפה, נבייל ונשלח עבורכם, והכל במחיר המקורב למחיר הבול, שהייתם משלמים בכל אופן".

בדפוס בארי מעריכים, כי שירות "מכתב בקליק" חוסך את החלק העיקרי של עלויות הדואר של הלקוח, לא כולל זמן העבודה וההליכה לדואר. "אחרי שאנחנו מתקינים ללקוחות שלנו את המדפסת במשרד הם רק צריכים לשלוח את המכתב להדפסה ואנחנו כבר נעשה עבורם את כל היתר".

"מכתב בקליק" עובד בשבילך 24 שעות ביממה

"השירות מבוסס ענן ועומד בסטנדרטים הגבוהים של אבטחת מידע", מדגים לנו אלון ממשרדו,
"כך שהלקוח יכול לשלוח אלינו את המכתבים מתי שהוא רוצה ואנחנו מתחייבים, שתוך שני ימי עסקים המכתבים יצאו למרכז חלוקה ראשי של הדואר בתל אביב. כמובן, לא כולל שבתות וחגים, מתוך התחשבות בקהל לקוחותינו."

איך יכול להיות שזה שירות כזה זול?   

"קוראים לזה יתרון הגודל. כבית הדפוס הגדול בישראל, שאחראי על מרבית הדואר העסקי בארץ, כולל הבנקים, חברות הביטוח ורשויות ממשלתיות – אנחנו יכולים לאפשר את זה.
אנחנו רוצים להשתמש ביתרון הזה, על מנת להמשיך ולהטיב עם הלקוחות לנו ולאפשר את השירות הטוב ביותר, במחיר הטוב ביותר".

ממש כמו אפליקציית WAZE
"כשאני מסתכל על הערך המוסף שלנו עבור בעלי עסקים וארגונים הן ברמה הכלכלית והן ברמת היעילות (והבריאות בעידן הקורונה) אני מבין, שהסיבה היחידה לא להצטרף לשירות, זה חוסר מודעות. ממש כמו שאפליקציית WAZE החליפה את המפות, שהיו לכולנו בתא הכפפות שברכב, וכמו שכבר לא משתמשים היום באסימונים כדי להתקשר, כך גם "מכתב בקליק" הוא ללא ספק הדרך היעילה לשלוח כיום דואר", מסכם אלון.

השאירו פרטים ליצירת קשר אודות השירות המיוחד>>

דואר אלקטרוני מכתבים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד