י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"אל תסמכו על השכן"

בנט: "הזמן אזל - הגל מגיע, האומיקרון כבר בארץ"

רה"מ נפתלי בנט מתייחס בפתח ישיבת הממשלה לבהלת זן האומיקרון ואומר: "אל תסמכו על השכן שהתחסן וחיסן את הילד שלו. לכם זה לא יעזור הרבה. הגל מגיע" | לדברי ראש הממשלה: "כל משפחה צריכה להיערך. כל אדם צריך לוודא שהוא עצמו מחוסן בשלושה חיסונים ושילדיו מחוסנים"

בנט: "הזמן אזל - הגל מגיע, האומיקרון כבר בארץ"
נפתלי בנט צילום: Alex Kolomoisky/POOL

ראש הממשלה נפתלי בנט התייחס בפתח ישיבת הממשלה הבוקר (ראשון) לגל החמישי שנראה בפתח. מאוחר יותר הממשלה תאשר הגבלות על הקניונים עם החלת תו סגול מחמיר. כמו כן השרים יאשרו את הרחבת רשימת המדינות האדומות.

לדברי ראש הממשלה בנט, "הממשלה הזאת עשתה דבר גדול כשקיבלה החלטה מהירה, לפני שלושה שבועות, להגביל את הכניסה לישראל ועיכבה מאוד את חדירת הווריאנט לארץ".

וידאו: עומר מירון, לע"מ |סאונד: ניר שרף, לע"מ.

"קנינו למדינת ישראל זמן יקר, לפחות שלושה שבועות עיכבנו את האומיקרון", ציין בנט אבל לדבריו, "הזמן אוזל, וזה פשוט לא מספיק. האומיקרון כבר בארץ, כלומר – יש כבר הידבקויות בתוך הקהילה, ואנחנו כבר רואים כבר עליה במקדם ההדבקה. זה התחיל".

עוד ציין ראש הממשלה כי "הפעם, בגלל הטבע המדבק מאוד של הווריאנט הזה, צריך להבין – ההגנה הקולקטיבית, הלאומית, שהמדינה נותנת, לא מספיקה. כל אחד, כל אזרח, חייב לדאוג לעצמו, למשפחתו ולילדיו. אל תסמכו על השכן שהתחסן וחיסן את הילד שלו. לכם זה לא יעזור הרבה. הגל מגיע. כל משפחה צריכה להיערך. כל אדם צריך לוודא שהוא עצמו מחוסן בשלושה חיסונים ושילדיו מחוסנים".

אומיקרון קורונה נפתלי בנט ישיבת ממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד