י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
בשורה משמחת ובלעדית!

"טאלנט סקול" קיבל אישור פיקוח מטעם משרד העבודה והכלכלה

הישג יוצא דופן לבית הספר ללימודי מדיה מעשית של טאלנט: משרד העבודה והכלכלה אישר לראשונה את תוכנית הלימודים ללימודי מדיה מעשית • מחזור חורף 2022 שיחל בינואר יאפשר לתלמידים לקבל מלגות ומימון מהמדינה עד 80 אחוז לפי זכאות, ותעודה ראשונה ובלעדית בתחום מטעם משרד העבודה ומילגת השמה בקצה • טל שבתאי מנהל ומייסד בית הספר "טאלנט סקול": אנחנו עושים שינוי במפת התקשורת בישראל" • הפרטים המלאים בכתבה

"טאלנט סקול" קיבל אישור פיקוח מטעם משרד העבודה והכלכלה
טאלנט סקול צילום: יח"צ

לפני כשנתיים, טל שבתאי, הקים את בית הספר "טאלנט סקול", על מנת ללמד את מקצועות המדיה השונים ולאפשר להיכנס לתעשייה עם ידע מקצועי. מאז חלפו 7 מחזורים מלאים, לגברים ולנשים ובוגרי בית הספר השתלבו בתעשייה בערוצים השונים בישראל.

כעת, בצד יוצא דופן, משרד העבודה והכלכלה אישר את התוכנית של טאלנט. מדובר בתוכנית לימודים חדשה שלא הייתה עד כה, בה לומדים את השפה המקצועית בתחום התקשורת, ולאחר מכן מתנסים באולפן טלוויזיה מקצועי בו התלמידים רוכשים ידע נרחב בתחומי הבימוי הפקה, צילום, עריכה תחקיר וכו'.

אוריאל וייס, בוגר בית הספר, שעובד כיום בערוץ 14 החדש ( לשעבר ערוץ 20 )  מספר לבחרדי :

לאחר שלמדתי בבית הספר, טל המליץ עלי ונכנסתי לעבוד בערוץ עם המון ידע ומושגים שלמדתי בטאלנט, לאט לאט התקדמתי בתפקידים השונים בערוץ וכיום אני עורך תוכנוית. אין ספק שהלימודים היו מאוד פרקטיים ולכן זה עזר לי להשתלב בצורה הרבה יותר טובה כאן.

גם אלעד זהבי, בוגר בית הספר, השתלב בערוץ 2000: "מיד עם סיום הלימודים הגעתי לעבוד כאן בערוץ ובהחלט הצלחתי להתקדם בענק הודות לבית הספר של טאלנט. אני עובד במקום שמאוד חלמתי לעסוק בו וכל שקל שהוצאתי עבור הלימודים היו מאוד משתלמים כי הנה היום אני עובד ומתפרנס".

טל שבתאי מנכל חברת טאלנט ומנהל ומייסד בית הספר משתף אותנו בתחושות שלו עם קבלת האישור מטעם משרד העבודה והכלכלה: אני יודע שמימון מטעם המדינה יאפשר לתלמידים רבים שרצו ללמוד עד כה את מקצועות המדיה ומאוד אוהבים ומחוברים לתחום, להגיע לבית הספר שלנו ולקבל כליים מקצועיים.

בשבוע שעבר נערך ביקור באולפני טאלנט סקול, עם מנהל תחום ההכשרות של מרכז כיוון בירושלים מר פיני גולדמן, ויוסף אוחיון מנהל הכשרות ארצי מטעם קרן קמח, אשר התרשמו מהפעילות ואושרו מלגות במימון כמעט מלא עם מלגת השמה לתלמידים מעל גיל 18.


טאלנט סקול • יח"צ

הלימודים מתקיימים בירושלים אחרי צהריים פעם בשבוע למשך 3 חודשים.

התעודה תיתנן כעת למחזור גברים, ומחזור נשים יקבלו הנחה מטעם עיירית ירושלים.

אפשר לבקר באתר בית הספר:

מחזור גברים>>

מחזור נשים>>

טלפון לבירורים גם בוואטסאפ: 072-3922212

טאלנטים מדיה לימודים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד