י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מנסים להרוויח זמן

הורוביץ מודאג מהיחלשות הבוסטר ומכין את הציבור לחיסון רביעי

שר הבריאות התייחס הבוקר למספר נושאים הקשורים לנגיף הקורונה והבהיר כי חובה להאט את קצב כניסתו של הווריאנט למדינה, במטרה להרוויח זמן יקר שניתן לנצלו לטובת חיסוני הקורונה • הורוביץ סיפר כי יש כוונה לשקול את החיסון הרביעי בשל היחלשות הבוסטר 

הורוביץ מודאג מהיחלשות הבוסטר ומכין את הציבור לחיסון רביעי
שר הבריאות, ניצן הורביץ צילום: פלאש 90
שר הבריאות ניצן הורוביץ התראיין הבוקר (ראשון) והתייחס להרחבת רשימת המדינות האדומות - אליהן אסורה הטיסה מישראל, לחיסוני הילדים וכן לאפשרות של חיסון רביעי לציבור הרחב. 

הורוביץ קבע הבוקר בריאיון שהעניק לגלי צה"ל כי "אנחנו עומדים בפני מצב חדש". לדברי הורוביץ רוב התחלואה באומיקרון מגיעה מחו"ל "ולכן חייבים להגביל קצת את קצב הכניסה של הנגיף לישראל כדי לקנות זמן ולחסן כמה שיותר לפני שההתפשטות תקרה גם בארץ". 

"השבוע נכפיל פי עשרה את מספר נקודות החיסון בבתי הספר - מ-50 ל-500" ציין שר הבריאות. בדבריו מתייחס הורוביץ למבצע "ישוב מחוסן" שהחל לפני מספר ימים, שמטרתו - להגדיל במהירת את מספר הילדים המחוסנים - כאשר המחסנים מנגישים את החיסונים ומגיעים עד לבתי הספר עצמם. 

בנוסף התריע הבוקר מהשאננות בקרב הציבור ואמר: "אנשים מסתכלים על המצב בישראל ואומרים 'לא צריך להתחסן, הכול בסדר', אבל בעולם ישנה התפשטות רחבה מאוד". 

"יש כוונה לשקול חיסון רביעי, כי אנחנו רואים שהבוסטר מתחיל להיחלש אחרי כמה חודשים" ציין שר הבריאות ניצן הורוביץ והודיע כי השבוע תהיה ישיבה של הצוות לטיפול במגיפות בעניין. "זו החלטה רפואית מקצועית בלבד", קבע והוסיף, "נרצה להגן קודם כל על האוכלוסייה הפגיעה ביותר - האוכלוסייה המבוגרת". 


קורונה ניצן הורוביץ חיסון לקורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד