י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
האומיקרון מכה ביבשת

הולנד נכנסת לסגר: המדינה נעצרת עד אמצע ינואר

אנשים נהרו לחנויות כדי לבצע קניות של הרגע האחרון לקראת הסגר שהחל הבוקר בהולנד במאמץ לבלום את התפשטות הווריאנט. הסגר צפוי להיות עד אמצא חודש ינואר

הולנד נכנסת לסגר: המדינה נעצרת עד אמצע ינואר
אילוסטרציה צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

הולנד תיכנס מהבוקר (ראשון) לסגר משמעותי במאמץ לצמצם את התפרצות וריאנט האומיקרון, כך הודיע ראש ממשלת הולנד מארק רוטה.

"הולנד שוב נסגרת. זה בלתי נמנע בגלל הגל החמישי שמגיע אלינו עם הגרסה של אומיקרון, אמר ראש הממשלה רוטה במסיבת עיתונאים. בכירי הממשלה נפגשו בשבת עם מומחי הבריאות של הולנד שהמליצו על סגירת כל החנויות הלא חיוניות, בתי הספר, הברים, המסעדות ומקומות ציבוריים אחרים.

אנשים נהרו לחנויות כדי לבצע קניות ברגע האחרון. לחלק מהחנויות, כמו חנויות צעצועים וחנויות יוקרה לטיפוח עור וקוסמטיקה, היו תורים ארוכים בחוץ.

"בדרך כלל זה עמוס לפני חג השנה החדשה, אבל עכשיו זה הרבה יותר עמוס מהרגיל", אמר מנהל חנות קוסמטיקה בעיר ליידן לסוכנות הידיעות 'רויטרס'.

כבר ביום שלישי האחרון הורתה הממשלה, סגירת הברים, המסעדות ורוב החנויות בין השעות 17:00-05:00, שהחלה בסוף נובמבר, תימשך עד ה-14 בינואר. הגל החדש של האומיקרון יכביד עוד יותר על מערכת הבריאות במדינה, מערכת הבריאות כבר דוחה את רוב הטיפולים השגרתיים ומבטלת את כל הפעולות מלבד הפעולות הדחופות כדי להתמודד עם חולי קורונה, כך על פי הדיווח ב'רויטרס'.

הולנד סגר קורונה אומיקרון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד