י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"שלא יהיה עוד יתום"

אלמנת הנרצח: "מסר את הנפש עבור מי שיושב בתל אביב"

אלמנתו של יהודה דימנטמן הי"ד, שנרצח בפיגוע הירי ביום חמישי בסמוך למאחז חומש, קראה לראש הממשלה: "תסדיר את ישיבת חומש - תחזיר אותנו הביתה. שלא תהיה עוד אלמנה כמוני" | היא סיפרה על פועלו של בעלה: "מסר את הנפש עבור מי שיושב בתל אביב"

אלמנת הנרצח: "מסר את הנפש עבור מי שיושב בתל אביב"
יהודה דימנטמן ז"ל צילום: באדיבות המשפחה

אתיה דימנטמן, אלמנתו של יהודה דימנטמן הי"ד שנרצח הפיגוע הירי ביום חמישי בסמוך למאחז חומש, קראה היום (ראשון) לראש הממשלה להסדיר את ישיבת חומש, כתשובה לרצח. היא אמרה כי זו הייתה הצוואה של בעלה. לדבריה, הוא מסר את הנפש עבור מי שיושב בתל אביב.

אתיה ביקשה לפנות לראש הממשלה ואמרה: "יש בחומש ישיבה, הם מוסרים את הנפש, הם הסיירת מטכ"ל שלנו, חיילים ללא מדים. עם ישראל מבקש ממך להסדיר את הישיבה, לאבטח אותה, לאפשר לעם ישראל לעלות לשם. היא הוסיפה כי הדם של יהודה יקר מדי. אי אפשר לחזור לשגרה כאשר דם של נשמה טהורה כזאת נשפך". עוד היא הוסיפה: "אני מרגישה את יהודה כל הזמן והוא מבקש דרכי לבנות את חומש".

"יש לי רק תקווה אחת ובקשה מראש הממשלה נפתלי בנט", אמרה האלמנה, "שהרצח שלו לא יהיה לשווא. אני קוראת לראש הממשלה תסדיר את ישיבת חומש - תחזיר אותנו הביתה. תשמור על הנערים. שלא תהיה עוד אלמנה כמוני. שלא יהיה עוד יתום כמו דוד".

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן אמר: "אנחנו התבשרנו הבוקר על תפיסת המחבלים הנאלחים, וכמו שאמר הרב, אביו של יהודה הי"ד, אנחנו מחזקים את ידי כוחות צה"ל וכל מערכת הביטחון. אבל זה לא מנחם וזה לא המענה.
אנחנו עומדים כאן, אנחנו כולם רועדים מלשמוע את הדברים המצמררים של המשפחה".

עוד בנושא:

"אני חושב שעם ישראל כולו נושא את העיניים עכשיו, גם אלה שהצביעו לממשלה וגם אלו שלא הצביעו לממשלה, זאת הממשלה של כולם, לראש הממשלה ושר הביטחון, ראש הממשלה החליפי- האחריות היא עליכם", הוסיף דגן, "האחריות שלכם היא לנחם את המשפחה הזו, כי אם אחרי הרצח הזה, לא רק שישיבת חומש לא מוסדרת מיד, כמו שהייתם צריכים לעשות לפני שהמשפחה האמיצה הזאת דיברה, אלא שמו מצור על הישיבה בחומש, זה לא פחות מפרס לטרור".

כפי שדווח מוקדם יותר, כוחות ביטחון לכדו הלילה (מוצאי שבת) את חוליית המבלים שביצעה את הפיגוע הקטלני בצומת חומש, בו נרצח יהודה דימנטמן ז"ל, תושב שבי שומרון. במבצע המעצרים נעצרו שישה, ביניהם שניים שסייעו למחבלים להימלט.

המעצרים התבצעו בכפר סילת אל חארת'יה שבאזור ג'נין. במהלך המבצע עצרו כוחות שב"כ, צה"ל וימ"מ עצרו את ארבעת החשודים בפיגוע הירי. מהשב"כ נמסר כי המחבלים נעצרו בתום פעילות מודיעינית ומבצעית של שירות הביטחון הכללי, צה"ל והימ"מ.

יהודה דימנטמן אלמנה חומש פינוי יישובים פינוי מאחזים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד