כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
היכן יילמדו מרחוק?

לקראת הסופה "כרמל": משרד החינוך בהוראות מיוחדות לבתי הספר

על רקע מזג האוויר הצפוי בימים הקרובים: בוטלו כל הטיולים ופעילויות החוץ של בתי הספר • בנוסף: במקומות בהם צפויים הצפות ושיטפונות, כמו עכו ונהריה, הלימודים יתקיימו מרחוק 

לקראת הסופה "כרמל": משרד החינוך בהוראות מיוחדות לבתי הספר
פלאש 90

על רקע הסופה 'כרמל' שצפויה להכות ברחבי הארץ במהלך הימים הקרובים, עם תחזיות לרוחות של 70 קמ"ש, החליטו גורמי המקצוע של משרד החינוך לבטל את כל הטיולים והפעילויות החוץ בית ספריות, אשר אמורים היו להתקיים בימים אלה.

כמו-כן במקומות בהם עלולים להתרחש הצפות ושיטפונות, כמו עכו ונהריה, לא יתקיימו לימודים פרונטליים בבתי הספר והם יתקיימו מרחוק. ההחלטה על קיומם של לימודים במקומות אלה, תתקבל במשותף על ידי הרשות המקומית ומשרד החינוך, כפוף להנחיות משטרת ישראל. 

סופת "כרמל" כפי שמכונה, צפויה להתחיל מחר (שני) בבוקר כאשר צפויות לרדת כמויות גדולות של גשם - שלא נראו עד כה מתחילת החורף. 

בתוך כך המליצו במשטרת ישראל על כמה הנחיות לציבור להתנהלות נכונה במזג האוויר הסוער: ראשית, המליצו לוותר על נסיעות שאינן הכרחיות, או טיולים בנחלים ואזורים שעלולים להיות מוצפים נוכח מזג האוויר הסוער. 

בנוסף קבעו כי יש להימנע מכניסה לחניונים ומפלסים תת קרקעיים בעת אירועי גשם משמעותיים. "אין להיכנס למעליות במפלסים תת קרקעיים ולא לשהות בחניונים", נמסר.

"רוחות חזקות עלולות להוביל לקריסת עצים, עמודים וכיו״ב, וכן להתעופפות של חפצים שונים. יש לדווח על כל מפגע מעין זה לרשויות בהקדם, וכן לקשור/לאבטח במרפסות ובגינות חפצים מסוכנים שעלולים לעוף כתוצאה מהרוחות ולהוביל לפגיעה בעוברי אורח", הומלץ היום ע"י המשטרה לקראת הסערה. 



 

 

מזג האוויר משרד החינוך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד