כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
חשש כבד לחייה

תיעוד מחריד: האישה נחטפת באישון ליל וצורחת לעזרה

תיעוד מזעזע מארה"ב: משטרת העיר שארלוט בצפון קרוליינה מחפשת אחר בן אדם שתועד במצלמת אבטחה ביתית, כשהוא גורר אישה לתוך רכבו באישון ליל. במשטרה מעריכים כי קיים חשש כבד לחייה מאחר ונראה כי היא ספגה פציעות קשות הדורשות טיפול רפואי. צפו

תיעוד מחריד: האישה נחטפת באישון ליל וצורחת לעזרה
ניידת משטרה צילום: pexels

תיעוד מזעזע מארה"ב: משטרת העיר שארלוט בצפון קרוליינה מחפשת אחר בן אדם שתועד בסרטון מצמרר במצלמת אבטחה ביתית, כשהוא גורר אישה לתוך רכבו באישון ליל.

הדיווח הראשון שהגיע למשטרה המקומית היה בשעה 07:20 בבוקר, כאשר שוטר הגיב לקריאה של תושב רחוב דריפטווד דרייב, שסיפר כי מצלמת האבטחה שלו, הממוקמת מחוץ לדלת הראשית, תיעדה במהלך הלילה אישה צורחת לעזרה, בזמן שאדם אחר רודף אחריה, מכה אותה בחוזקה, מפיל אותה לאדמה וגורר אותה משם באלימות רבה.

המשטרה המקומית פרסמה את הסרטון לציבור ומבקשת מתושבים להתייצב בתחנה הקרובה אם הם יודעים במי מדובר ויש להם פרטים נוספים. עוד דווח כי החוטף נראה במצלמה גורר את החטופה לתוך רכב הונדה כסוף.

נכון לעכשיו המשטרה טרם לא הצליחה לאתר את החטופה או לגלות את זהותה, וכעת מעריכים במשטרה כי קיים חשש כבד לחייה מאחר ונראה כי היא ספגה פציעות קשות הדורשות טיפול רפואי.

 

צפון קרוליינה חטיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד