כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
רכבת של הצלחה

קרוב ל-3000 סטודנטים: האקדמיה שהפכה למעצמה חרדית

עם למעלה מ-2700 סטודנטים חרדים, האוניברסיטה הפתוחה הפכה למוסד הלימודים הגבוהים המועדף על הציבור החרדי • גם בעונת הרישום לסמסטר ב', מציעה האוניברסיטה הפתוחה מגוון עצום של מסלולי לימוד עם אפשרות ללמוד מהבית, יכולת שילוב עבודה ולימודים ונציג ליווי לסטודנטים חרדים • מתחילים להצליח

קרוב ל-3000 סטודנטים: האקדמיה שהפכה למעצמה חרדית
אקדמיה חרדית צילום: יח"צ

הזדמנות נוספת להצטרף לרכבת ההצלחה של בוגרי האוניברסיטה הפתוחה. למעלה מ-2700 סטודנטים וסטודנטיות מהציבור החרדי, בחרו באוניברסיטה הפתוחה כמוסד הלימודים האקדמאי המועדף עליהם, ובכך הפכה האו"פ למוסד הלימודים המוביל בקרב חרדים באקדמיה, שאף מגיעים להישגים גבוהים ביחס לשאר הסטודנטים.

כעת, לקראת סיום סמסטר הלימודים הראשון לשנה"ל תשפ"ב, פותחת האוניברסיטה הפתוחה את הרישום, ומאפשרת להתחיל ללמוד גם בסמסטר ב'. אפשרות ההצטרפות ללימודים גם באמצע שנה, היא עוד אחד ממאפייני הגמישות בלימודים שגורמים לאו"פ להיות הפתרון המושלם עבור חרדים שמעוניינים לרכוש השכלה גבוהה בצורה מותאמת לאורח החיים החרדי.

האוניברסיטה הפתוחה מאפשר לימודים במגוון דרכים: לימודים עצמאיים מהבית עם ספרים וחוברות; לימודים מקוונים באמצעות אתרי קורסים, הרצאות מצולמות ומפגשים בזום וגם: לימודים בכיתות לימוד בכל רחבי הארץ עם מנחה שעוזר להבין את החומר. מנתוני הרישום בשנה"ל הנוכחית עולה כי רוב הסטודנטים באו"פ מעדיפים לימוד מרחוק בצורה מקוונת ורק כ-25% מהסטודנטים מעדיפים להגיע לכיתות וללמוד בצורה פרונטלית. ואכן הסטודנטים באוניברסיטה הפתוחה מדווחים כי האיכות הגבוהה של חומרי הלימוד וההרצאות – הופכת את הלמידה לטובה ומשמעותית גם מהבית.

שיטת הלימוד מתאימה במיוחד לסטודנטים מהחברה החרדית שיכולים לשמור על סגנון החיים בלי שינוי לצד לימודים אקדמיים ברמה הגבוהה ביותר. לצד יתרון זה, מציעה האו"פ לתלמידים החרדים מגוון יתרונות נוספים, בהם: היעדר תנאי קבלה כמו תעודת בגרות או מכינה קדם אקדמית, יכולת לשלב עבודה לצד לימודים איכותיים לתואר, אווירת לימודים איכותית המותאמת לאורח החיים החרדי וכן נציג ליווי אישי לסטודנטים חרדים עד לסיום הלימודים.

לטובת הנרשמים, מציעה האו"פ מבחר עצום של 68 מסלולי לימוד לתואר במדעי המחשב, ניהול, כלכלה, חשבונאות, פסיכולוגיה, הנדסת תעשיה וניהול ועוד עשרות תחומים ומסלולי לימוד לתארים איכותיים, למקצועות מבוקשים ומשתלמים. באוניברסיטה הפתוחה גם מסלולים איכותיים לתואר שני במינהל עסקים, פסיכולוגיה חברתית, חינוך, מדיניות ציבורית ועוד.

ד"ר מושיק לביא, סמנכ"ל חדשנות ויזמות והמומנה על הנגשת הלימודים לחברה החרדית באוניברסיטה הפתוחה: "הגמישות של האוניברסיטה הפתוחה, מאפשרת לסטודנטים מהציבור החרדי למצות את הכשרונות והפוטנציאל שלהם במסגרת אקדמית המתאימה לאורח חייהם. בשנה"ל הנוכחית לומדים באו"פ למעלה מ-2700 סטודנטים חרדים שגילו את הפתרון האידיאלי שמשלב מוסד לימודים ברמה הכי גבוהה, לצד התאמה ושמירה על אורח חיים חרדי וסיוע ייחודי לסטודנטים חרדים המלווה אותם עד לסיום הלימודים. המענה הבלעדי שמציגה האו"פ, מעניק את הפתרון המושלם לסטודנט החרדי".

השאירו פרטים ליצירת קשר אודות המסלול המיוחד>>>

האוניברסיטה הפתוחה סטודנטים חרדיים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד