כ"ה אייר התשפ"ד
02.06.2024
"לשמור על היגיינה"

בעקבות הווריאנט: אייכלר דורש להקפיא את הגזירה נגד החרדים

חבר הכנסת אייכלר הגיש הצעה לסדר היום בה הוא דורש להקפיא את המס על מוצרי החד פעמי בגלל הצורך בשמירה על היגיינה בעקבות התפרצות וריאנט אומיקרון בישראל

בעקבות הווריאנט: אייכלר דורש להקפיא את הגזירה נגד החרדים
מוצרי חד פעמי צילום: Yonatan Sindel/Flash90

אחרי שגזירת החד פעמי אושרה באופן סופי בוועדת הכספים, למרות שנכנסה לתקוף לפני כחודשיים, חבר הכנסת ישראל אייכלר דורש להקפיא את הגזירה שפוגעת קשות בחרדים ובעולם בטענה כי התפרצות זן האומיקרון דורש היגיינה.

אייכלר הגיש הצעה לסדר היום בדרישה לקיים על כך דיון באחד מוועדות הכנסת או במליאה, זאת לאור קריאת ראש הממשלה בנט, המזהיר את אזרחי ישראל לשמור על ריחוק וכללי הבריאות, והוא דורש להקפיא את המס לטובת ההיגיינה.

חבר הכנסת אייכלר

בהצעה לסדר כתב ח"כ אייכלר: "בעקבות דברי ראש הממשלה, בבניין הכנסת סגרו את הישיבה במזנונים וחייבו את המפעילים להשתמש אך ורק בכלים חד-פעמיים. אין דמם של השליטים אדום מן הנשלטים. לא יעלה על הדעת שלבריאותם של השליטים נדרשים כלים חד פעמיים, ואילו לילדים בגנים, בבתי הספר ובבית יגזרו מיסים גבוהים נגד שימוש בחד פעמי".

"הגל החמישי של הקורונה כבר כאן לצערנו. אפידמיולוגים מזהירים כי הזן החדש, האומיקרון מדבק יותר מהזנים הקודמים.  לכן חשוב לעודד את כלל אזרחי ישראל להשתמש בכלים חד פעמים, כדי לצמצם עוד יותר את אפשרויות ההדבקה ולהגביר את ההיגיינה, כתב אייכלר שדרש "לפיכך, יש להקפיא מידית את הצו להגדלת המס על הכלים החד-פעמיים, עד יעבור זעם".

חד פעמי ישראל אייכלר אומיקרון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד