כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
נפגשים במזרחי-טפחות

אמונה זה לא צחוק! הסטנדאפיסטית הניה שוחט בהרצאה אונליין בנושא אמונה ופרנסה

הציבור מוזמן להירשם ללא עלות ל'נפגשים במזרחי-טפחות' עם הקומיקאית הניה שוחט להרצאת אונליין בנושא אמונה ופרנסה

אמונה זה לא צחוק! הסטנדאפיסטית הניה שוחט בהרצאה אונליין בנושא אמונה ופרנסה
הרצאות מרתקות צילום: יח"צ

במסגרת פרויקט "נפגשים במזרחי-טפחות" תתקיים ביום רביעי, כ"ה טבת (29.12.21) 'הרצאת זום' בנושא 'אמונה זה לא צחוק' עם הניה שוחט, שחקנית, סטנדאפיסטית יוצרת ומגישה, שתנהל: "שיחת עומק ורוחב עם נגיעות של הומור שנותנת הצצה לשער הביטחון, כפי שהוא בלב של כל אחד ואחת".

בהרצאה היא משתפת: "מה קורה כשנסגרים לך כל השיברים של הפרנסה ויומן הופעות מלא מתנפץ לכדי דאגה קיומית של - מאיפה משיגים ביצים? שנת 2020 תפסה אותי לא מוכנה בעליל. אבל העצמאות העסקית הציבה מולי מטרה ברורה - להישען ב-100 אחוז על בורא כל המגיפות".

"נפגשים במזרחי-טפחות" הוא פרויקט שמטרתו להעניק לקהילה ערך מוסף ולייצר קשר וקירבה בין הבנק לקהילה. כבנק שחרט על דגלו את ערכי השירות, האנושיות והבנקאות האישית, עורך 'מזרחי-טפחות' מגוון רחב של פעילויות והרצאות העשרה בנושאים מגוונים לצד הרצאות בנושאים פיננסיים.

ההרצאה של הניה שוחט תתקיים ביום רביעי, כ"ה טבת (29.12.21) בין השעות 20:00-21:00. ההרצאה תועבר בתוכנת "זום" וקישור לצפייה יישלח ביום ההרצאה לכתובת המייל שתוזן בטופס ההרשמה. ההשתתפות והצפייה במפגש, יתאפשרו רק במהלך השידור החי. לאחר מכן לא תהיה אפשרות לצפייה חוזרת, מומלץ להיכנס לשידור בזמן.

אז איך משתתפים?  נכנסים לעמוד "נפגשים" באתר הבנק של מזרחי טפחות ונרשמים לפעילות.

כתובת האתר>>

מזרחי טפחות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד