כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
קורונה - הגל החמישי

ח"כ מקלב: "בגלל המס לעבאס אין כעת כסף לעסקים הקורסים"

ח"כ מקלב פנה לראש הממשלה בנט מעל בימת הכנסת ואמר: "אמרת רק לפני שנה כי אתה 'לא רוצה שר, לא לשכה ולא כיבודים, בארבעה שבועות אתה ממגר את הקורונה'. כעת יש לך שרים רבים, לשכות רבות וכיבודים רבים ואתה לא מצליח למגר את הקורונה לא בארבע שבועות ולא בארבעה חודשים כי הציבור לא איתך, אין לממשלה הזו אימון בציבור"

ח"כ מקלב: "בגלל המס לעבאס אין כעת כסף לעסקים הקורסים"
אורי מקלב במליאה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

חבר הכנסת אורי מקלב תקף בחריפות את מדיניות הממשלה במאבקה בנגיף הקורונה והסביר כי מאבקו של ראש הממשלה בקורונה לא מצליח בגלל חוסר האימון בציבור, "התרענו שאין שום יעוד בתקציב כדי להתמודד עם הקורונה, אם אנשים מאבדים את מקומות העבודה כיצד יתקיימו?", אמר מקלב והסביר, "אך האמת היא כי בגלל שאין כסף, הממשלה הזו נאלצה לשלם מס לעבאס אין כסף לשלם למי שנפגע ולעסקים שלא יוכלו לשרוד בגל החדש".

לדבריו: "אנחנו בהתפרצות חדשה, החשש שאין מי שמוביל את המשבר, אין מי שמכריע במחלוקות בתוך הממשלה, מאוד מבדח שראש הממשלה מנסה להילחם אך לא מצליח לבצע. זו בעיית משילות אמיתית. אם זה לא היה שלנו היה אפשר להתבדח".

הוא הזכיר כי "רק לפני שנה אמר רה"מ כי הוא יכול להביס את הקורונה בארבע שבועות, "אני לא רוצה לשכה, אני לא רוצה שר, אני לא רוצה כיבודים. אני אבוא ואלחם כי הציבור יגיע ויאמין לנו" אמר בנט רק לפני שנה, כעת יש לך גם שרים גם לשכה אך אמון הציבור אין".

"אני היום באופוזיציה, אני בוועדת החוקה שם מגעים רוב החוקים, אני לא מתנגד לכל דבר אנחנו שותפים להכל אנחנו מנסים לשפר את כל מה שמביאים מחמירים או מקלים לפי הצורך כי זה מה שצריך, אך כאשר אין שקיפות בנתונים ואין עם מי לעבוד אין מי שמוביל כלשר חושב אחרת זה גורם לחוסר אימון בציבור". כך מקלב.

אורי מקלב מנסור עבאס נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד