י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
החל מיום שני

קבינט הקורונה אישר התקנות החדשות על מערכת החינוך

קבינט הקורונה אישר הערב במשאל טלפוני את התקנות החדשות על מערכת החינוך בערים אדומות | בנוסף: תלמיד שקיבל את המנה הראשונה ייחשב כמחוסן | הפרטים 

קבינט הקורונה אישר התקנות החדשות על מערכת החינוך
תלמידים ישראלים, אילוסטרציה צילום: Yossi Zamir/Flash90

חברי ועדת השרים להתמודדות עם נגיף הקורונה (קבינט הקורונה) אישרו הערב (חמישי) במשאל טלפוני את תקנות הפעילות החדשות במערכת החינוך, בהמשך להחלטות הקבינט מיום שלישי האחרון.

במסגרת ההחלטה נקבע כי ברשויות כתומות ואדומות לא יתקיימו לימודים פרונטאליים בכיתות ז'-י"ב בהן שיעור המחוסנים קטן מ-70%, אלא בשטח פתוח או בלמידה מקוונת.

בכיתות א׳-ו׳ ברשויות אדומות, תחול מדיניות צמצום מגעים (תוך מתן עדיפות ללמידה פרונטאלית), אלא אם 70% מהתלמידים בכיתה מחוסנים. כלומר, כיתה שבה אחוז המחוסנים נמוך - תעבורנה למתכונת של: למידה בשטח פתוח; למידה בקבוצות קטנות; שילוב של למידה מרחוק ולמידה מקרוב. 

בתוך כך, אישרו השרים את ההחלטה כי תלמיד ייחשב מחוסן גם אם קיבל רק את מנת החיסון הראשונה, וזאת למשך 30 ימים מקבלת מנת החיסון הראשונה (בתוקף עד ה-09 בינואר 2022). זאת במטרה לתמרץ את הורי הילדים לחסנם. 

התקנות ייכנסו לתוקפן ביום ב', 27 בדצמבר 2021, כ"ג בטבת תשפ"ב, בכפוף לאישור ועדת החינוך של הכנסת. לעת עתה, נראה כי אישור התקנות בכנסת צפוי להיתקל במכשולים רבים 

חיסון לקורונה קבינט הקורונה קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד