כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
ה-FBI חוקר

חברת הקונגרס נשדדה באיומי אקדח לאור יום

חברת קונגרס אמריקנית, שמייצגת את מדינת פנסילבניה מטעם המפלגה הדמוקרטית, נשדדה באיומי אקדח לאחר שסיימה פגישה בפילדלפיה. חמושים ניגשו אליה ודרשו את המפתח למכוניתה. הם נמלטו עם הטלפונים ומסמכים אישיים שלה | משטרת פילדלפיה וה-FBI חוקרים

חברת הקונגרס נשדדה באיומי אקדח לאור יום
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה צילום: pexels

מרי גיי סקנלון, חברת קונגרס דמוקרטית, שמייצגת את מדינת פנסילבניה בארצות הברית, נשדדה באיומי אקדח בפארק בפילדלפיה, שם קיימה פגישה עם נבחרי ציבור אחרים. היא הייתה בדרכה למכונית שלה, כששני גברים ניגשו אליה, כיוונו אליה אקדחים, וגנבו ממנה את מפתחות הרכב.

שודד אחד נסע מהמקום במכוניתה, שבה היו גם פריטים אישיים של חברת הקונגרס, בעוד השני נסע אחריו ברכב אחר. סקנלון בת ה-62 לא נפגעה באירוע וה-FBI ומשטרת פילדלפיה חוקרים את האירוע.

סקנלון, חברת קונגרס דמוקרטית מפנסילבניה, חזרה לרכב שלה בסביבות השעה 14:45 ביום רביעי לאחר סיור בפארק, היא נשדדה על ידי שני גברים ברכב שטח כהה, כך דיווחה המשטרה. שני השודדים דרשו את מפתחות הרכב של סקנלון, שאותם היא מסרה. הטלפון הסלולרי האישי של סקנלון, והטלפון הסלולרי שהונפקו על ידי הממשלה, הארנק והזיהוי היו בתוך הרכב. סקנלון לא נפגעה פיזית, כך דווח בארה"ב.

חברת קונגרס שוד לאור יום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד