כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
המשטרה הזהירה אותו

דיווח: ישראלי ב-56 נורה למוות בהולנד

ישראלי בן ה-56 המתגורר בהולנד ונקשר לכנופיות פשע מקומיות, נורה למוות בעיר ההולנדית אמסטלווין ביום רביעי בבוקר. הישראלי הוזהר שוב ושוב ע"י המשטרה כי הוא בסכנה

דיווח: ישראלי ב-56 נורה למוות בהולנד
אילוסטרציה. למצולם אין קשר לכתבה צילום: pexels

ישראלי נורה למוות בעיר ההולנדית אמסטלווין ביום רביעי בבוקר. על פי דיווחים מקומיים, האיש בן ה-56 התגורר בהולנד ונקשר לכנופיות פשע מקומיות. ב-2008 הוא נידון ל-6 וחצי שנות מאסר בגין סחיטה באיומים.

משטרת הולנד הייתה מודעת למעקב אחר הישראלי והוא הוזהר שוב ושוב כי הוא בסכנה, הוא נורה למוות בסביבות השעה 11 בבוקר ברחוב באמסטלווין. עדי ראייה תיארו את הרוצח כצעיר כבן 20 לבוש ז'קט כהה וג'ינס, עם כובע שחור לראשו. החיפושים אחר היורה נמשכים.

תושבים מקומיים הזעיקו את המשטרה לאחר ששמעו את היריות. השוטרים שהגיעו למקום מצאו את הקורבן שוכב פצוע ברחוב. למרות שבהתחלה הוא היה מסוגל לדבר, הוא מת זמן קצר לאחר מכן בבית החולים מפצעיו, כך נמסר מהמשטרה.

כלי תקשורת מקומיים מסרו כי הקורבן היה ישראלי מוכר מעולם הפשע של אמסטרדם. הוא הורשע בסחיטה של ​​בעלי עסקים באמסטרדם ב-2008, ונידון ל-6.5 שנות מאסר. הוא הוזהר על ידי המשטרה שוב ושוב כי הוא נמצא ברשימת חיסול. מכשיר מעקב נמצא על מכוניתו של הקורבן.

נורה למוות חיסול ממוקד תייר ישראלי הולנד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד